دوست خوبم درسته که به قول خودتون یک سال و نیم که عقد کردین. به گذشته فکر نکن.به اینده فکر کن که معلون نیست باید چند سال باهاش زندگی کنی و زجر بکشی.حتما حتما دنبال حل مشکل باش.اگه عروسی کنی و هنوز این مشکلات رو داشته باشی اونوقت جدایی و یا حل مشکل خیلی سخت تر میشه.تا قبل از عروسی یه تصمیم جدی بگر و عاقلانه برخورد کن نه از روی احساس








علاقه مندی ها (Bookmarks)