به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 62

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 دی 89 [ 01:35]
    تاریخ عضویت
    1389-9-24
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    1,922
    سطح
    26
    Points: 1,922, Level: 26
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    21

    تشکرشده 21 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: نیاز به راهنمایی دارم.

    نقل قول نوشته اصلی توسط پرنا
    پونه جان شما که میگی تقریبا هفته ای سه بار دست روت بلند میکنه شدتش زیاده یا اینکه در حد سیلی ویا یه لگد.....
    رابطه جنسیتون چطوره؟
    گاهی اوقات سیلی گاهی اوقات هول دادن و پیچوندن مچ دستم،گاهی اوقات هم بیشتر................


    سعی کردم رابطه ی جنسیمون دچار مشکل نشه و با این که گاهی به خاطر رفتارهاش هیج میلی به این کار ندارم باز هم قبول می کنم



    نقل قول نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
    حدس می زدم پای نفر سوم وسط باشه ولی از یه طرفم به خاطر سن کمت شک داشتم.اون آدم برای اینکه به دستت

    نیوورده خواسته خرابت کنه.
    این شخص سوم می تونم بگم که قبل از ازادواجم مثل یه بیمار روانی برخورد کرده بود و اگه از اول به همسرم همه چی رو نگفته بودم با کارایی که کرد می تونست باعث جداییمون شه.اما به خاطر این که من از اول خودم رو کشیدم کنار و همه چیز رو به همسرم واگذار کردم انتظار نداشتم بعدا مشکل خاصی پیش بیاد.

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
    pooone عزیز
    به تالار همدردی خوش آمدی


    با توجه به اینکه عنوان تاپیک شما نامفهومه ، لطفاً مطابق محتوا یک عنوان مناسب انتخاب کنید که جایگزین عنوان فعلی کنیم .

    با تشکر

    درود

    اگر صلاح می دونید برخورد فیزیکی همسرم با من رو تو پرانتز ذکر کنید.


    iimoon عزیز همسرم رفتارش طوری نیست که مثلا اگر بهش محبت کنم بی پاسخ بذاره یا مثلا وقتی بگم باهاش صحبت دارم وسطش بلند شه بره.و همیشه بعد از این دعواها هم سعی می کنه با محبت زیاد از دلم دربیاره اما خب کسی که داره سرد میشه منم.

    بارها سعی کردم موقعی که ارومیم در این باره صحبت کنم و بگم این کاری که داره می کنه واقعا ازارم میده و مطمئن باشه هیچ نتیجه ی مطلوبی نمی تونه به دست بیاره با زبان کتک.اما دوباره موقع دعوا نمی تونه خودش رو کنترل کنه.
    بلافاصله پشیمون میشه اما دیگه دیر شده و اتفاقی که نباید،افتاده.

    راجه به این که پدر همسرم مادرش رو کتک میزده باید بگم تا جایی که اطلاع دارم خیر.چون هم مادر همسرم تاکید کرده که هیچ وقت با تمام اختلافاتشون همسرش چنین کاری نکرده و هم از همسرم که پرسیدم جواب منفی داده.
    تاحدی هم از اختلافاتشون خبر دارم و می دونم که سر موضوعات دیگری هست و در واقع به جای دعوا سعی می کردن اصلا با هم هم صحبت نشن.

    بابت پبشنهادتون هم ممنون

  2. کاربر روبرو از پست مفید pooone تشکرکرده است .

    pooone (جمعه 26 آذر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دعوا و راهنمایی جلوگیری ازبرخورد فیزیکی همسر
    توسط آویسا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 19 اردیبهشت 97, 00:59
  2. مشکل من با خواهرشوهر بر سرجهیزیه
    توسط atrin در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 15 اردیبهشت 93, 10:27
  3. خانه بخت؛ جهیزیه سخت
    توسط lord.hamed در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 آبان 87, 12:04
  4. +تناسب فیزیکی در ازدواج
    توسط ملیکا_6363 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 26 مهر 87, 20:51

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.