منظورم این نبود که نمی خوام بگم.یه کم پیچیده و طولانیه.با چند خط نمی تونم کل داستانش رو توضیح بدم.به طور خلاصه فردی که در زمان دوستی با همسرم به من علاقه داشت و من از اول همسرم رو درجریان گذاشته بودم تا خودش جواب این فرد رو بده و بعدا برام دردسرساز نشه به گوشیم sms ای فرستاد که به دروغ از چیزایی گفته بود که اصلا وجود نداشت اما به خاطر یه سری سوتفاهم ها درست به نظر می رسید و قابل باور بود. همسرم هم برداشت بدی کرد.نوشته اصلی توسط فرهنگ 27
من هم اون زمان هم شوکه از این که چطوری سوتفاهم پیش اومده رو توضیح بدم هم عصبانی از این که همسرم به راحتی باورش شده بود بد برخورد کردم و اون طوری شد.
تموم اون سوتفاهم ها بعد برای همسرم روشن شداما خیلی اتفاق بدی بود برای من که بدون هیچ تقصیری باهام اون طوری برخورد شد.









علاقه مندی ها (Bookmarks)