باسلام :
لارج گرامی ،ماجرای خواستگاری رفتن برادر من هم دقیقا مثل ماجرای شماست .ایشون هم دختر خانمی رو در محل کارشون دیدن ......وهمینطور عکسهای ایشون رو به ما نشون دادن و......خلاصه با مادر گرامی قبل از ماه محرم منباب یک آشنایی مختصربه منزلشون رفتیم و.باقی قضایا رو گذاشتیم برای بعد از ماه صفر ...............
.وخلاصه اینکه انشاءالله تموم جوونای این مملکت خوشبخت بشن .








به منزلشون رفتیم و.باقی قضایا رو گذاشتیم برای بعد از ماه صفر ...............

علاقه مندی ها (Bookmarks)