سلام علی آقا :
اگر پدرتون با شما سختگیری می کنند به این علته که میخواهند شما از هر لحاظ بیسته بیست باشی ، وخیر وصلاح وخوبی شما رو میخواهند .مطمئن باش پدرتون از ته دل دوست داره و دلیل سختگیریهاشون هم به همین علته.
مادرتون بهترین شخصیه که میتونه تو این زمینه کمکتون کنه ، از مادرتون بخواه که با پدرت در این مورد صحبت کنند . بشین با مادرت راست وپوست کنده در مورد اینکه دیگه شما بزرگ شدی ودلت میخواد روی شما هم حساب کنن و تو جمع خانواده صاحب نظر باشی ، صحبت کن .اگه فکر میکنی نمیتونی راحت حرفات رو بزنی ودچار هیجان میشوی ، بهتره که در یک نامه تمام درد دلاتون وکلا تمام ناگفته هاتون رو بنویسی وبه مادرت بدی . مطمئن باش تاثیری که میذاره بی نظیره .هیچی به اندازه نامه نوشتن یه فرزند برای پدر ومادر ،دلپذیر نیست وتاثیرش عالیه عالیه .خلاصه باید به پدر ومادرتون نشون بدی که دیگه بزرگ شدی واونها میتونن روی شما حساب کنن .
روی مادرت حساب کن واز ایشون کمک بگیر .









علاقه مندی ها (Bookmarks)