به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 144

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 دی 89 [ 10:17]
    تاریخ عضویت
    1389-3-11
    نوشته ها
    23
    امتیاز
    2,301
    سطح
    29
    Points: 2,301, Level: 29
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 149
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 17 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تحمل رفتار همسرم خیلی سخته

    راستش من تومسائل جنسي خيلي هواي شوهرمو داشتم در مورد مسائل خونه هم همينطور ولي اون ذاتا آدم بي خياليه رومانتيك نيست توكار خونه بهم كمك نميكنه مريض ميشم تحويلم نميگيره پيش خونوادش بد باهام رفتار ميكنه
    باهام روراست نيست بهم زياد توجه نميكنه .البته گاهي توخونه محبتشو زباني بيان ميكنه يا ممكنه چند بار توروز منو نوازش كنه ولي وقتي شب مريض ميشم هيچ محلي بهم نميگذاره يا تو كاراهاي خونه كمك نميكنه همش از خانوادش دفاع ميكنه به من بياحترامي ميكنن تازه طلبكاره من بهش ميگم بايد محبتو توعمل به من نشون بدي اينكه بگي دوستت دارم كافي نيست ولي اون اصلن توجه نميكنه .بيشتر راحتيه خودشو در نظر ميگيره تا آرامش وآاسيش منوبا اين كه نيازهاي منو ميدونه بهش بيتوجه .پيش مشاور هم رفتيم هيچ تاثيري نكرد اون نميخاد تغيير كنه

    وقتي من به كاراش فكر ميكردم خيلي زجر وعذاب ميكشيدم همين باعث بيماري من شد ولي الان به اين نتيجه رسيدم غصه خوردن فقط باعث مريضي روح وجسم ميشه من كه نميتونم طلاق بگيرم بايد اين آدم بي احساس وبي عاطفه را تحمل كنم پس بهتره خودمواذيت نكنم منم مثل اون بي خيال باشم .يادم نميره شبهايي كه باهم بحثمون ميشد ومنوناراحت ميكرد من تاصبح خوابم نميبرد ولي اون راحت ميخابيد صبحبا چشم گريون وسر درد از خواب بلند ميشدم از شدت خستگي مرخصي ميگرفتم سرزكار نميرفتم من براي تغييرش خيلي تلاش كردم ولي اون نخاست چند ماه بدون هيچ انتظاري بهترين شرايطو براش توخونه فراهم كردم ولي آخرش با رفتارهاش منودلسرد كرد تلاش يك طرفه بينتيجس
    حالا به اين نتيجه رسيدم كاري به كارش نداشته باشم به فكر سلامتي خودمباشم به فكر تفريح كردن استفاده از زندگي كلاس يوگا ثبت نام كردم كتاب ميخونم اون دير مياد من پياده روي ميرم ميخام كلاس نقاشي هم ثبت نام كنم .ميخام وابستگيمو بهش كم كنم .شايد راه حل خوبي باشه

  2. 3 کاربر از پست مفید نازيلا تشکرکرده اند .

    نازيلا (یکشنبه 05 دی 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.