RE: تحمل رفتار همسرم خیلی سخته
sisili جون مرسی بهم جواب دادی اما من خستم بس که به فکر این بودم که چی کار کنم دلش به دست بیارم چرا اون هیچ وقت این کارو نمیکنه. اصلا چرا یه دفه به هم میریزه.
تازه این چندروز آخر هفته که تعطیلیه و هم به خاطر خداحافظی از پدر و مادرش من مجبور میکنه برم خونه اون مامانه.....
دوست دارم ازرائیل ببینم مامانش نبینم.
دیشب بعد از رفتن اونا ازم معذرت خواهی کرد ولی میشناسمش یه چیزیم ازم طلبکاره. امشب خیلی دور میاد خونه و وقتیم بیاد طلب باباش داره.
اگه مقصر بودم دلم نمیسوخت.
دیگه هیچ محبتی بهش نمیکنم.بره به درک، بهتره من.
یه بارم تو این یک ماه بهش زنگ نمیزنم .دوست دارم بره و برنگرده. سرم وچشام دارن منفجر میشن. هرجور دوست داره با من برخورد میمنه بعد سه ساعت میگه پس گرفتم یه چیزیم طلبکار میشه
[align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...[/align]
علاقه مندی ها (Bookmarks)