منم فکر نمیکنم مشکلی باشه ایشون میتونن وزنشون رو بیارن پایین
چهار سال زمان کمی نیست و حتما شناخت کافی از هم دارید و خوبیش هم اینه که خانوادتون در جریان هستن!
میخواستم بگم اگه میتونید بهم بیشتر فرصت بدید اما فکر کردم اون دختر الان تو سنی هستن که مطمئنا دراینده ای نزدیک براشون خواستگار پیدا میشه اگه مطمنیند که عشق و علاقتون 100% هست اقدام کنید و نگران این چیزا نباشید....
شاد باشید
دریا








علاقه مندی ها (Bookmarks)