سیسیلی عزیز حق مطلب رو ادا کردن........
ایناواقعیتن اما من به شخصه همیشه ایمان دارم در همه موارد استثناهم وجود داره........اما نمیشه فهمید ایا این اقا ویا این رابطه ویا این ازدواج میتونه یه ازدواج استثنایی و موفق باشه یا نه!
من فکر میکنم برای اینکه خیالتون از هر بابتی راحت بشه شاید بد نباشه به ایشون اجازه بدین با خانواده به خواستگاری بیان اگه خانوادشون راضی بشن که بیان خواستگاری شما تا حدودی تاییدیه اونارو هم جلب کردین در غیر اینصورت حتما ایشون رو فراموش کنید.چون تضمینی برای وفاداری این اقا وجود نداره متاسفانه
شاد باشید
دریا








علاقه مندی ها (Bookmarks)