سلام
ازدواج موقت اون هم در اين سن به نظر شما وابستگي عاطفي ايجاد نمي كنه؟ بعد از مدتي مجبورند به دائم تبديلش كنند پس چرا از ابتدا موقت؟؟
تشکرشده 14 در 12 پست
سلام
ازدواج موقت اون هم در اين سن به نظر شما وابستگي عاطفي ايجاد نمي كنه؟ بعد از مدتي مجبورند به دائم تبديلش كنند پس چرا از ابتدا موقت؟؟
daisy (یکشنبه 14 تیر 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)