[align=justify]سلام هانیه جون،
گفتی یه نفر که تجربه چنین مشکلی رو داره، صحبت کنه. خوب، من 2 ساله که این مشکل رو دارم. بعد از ازدواج چاق شدم و پریودم نامنظم شد و بعد از مراجعه به چند پزشک زنان و زایمان و سونو گرافی و ... فهمیدم که تنبلی تخمدان دارم. همه شون هم گفتن مسئله ی مهمی نیست. بچه دار میشم. فقط اول باید با دارو تنبلی تخمدانم حل بشه. اگه مشکلت فقط اینه، که غصه خوردن نداره. مگه چند سالته؟ همه که بلافاصله بعد از ازدواج بچه دار نمیشن. بعضی ها چند سال طول می کشه تا صاحب بچه بشن. تو فامیل ما خیلی ها این مشکل رو دارن. خاله بزرگم 9 سال بچه دار نشد ولی بعدش چرا... 4 تا!!! یکی از خاله هام بعد از 6 سال صاحب بچه شد. یکی شون بعد از 5 سال. یه دختر خاله هم دارم که 19 سالشه. تنبلی شدید تخمدان داره و تازه 1 ساله که پریود شده. تحت درمانه. اصلا" هم مثل شما نگران و نا امید نیست. درمورد سایز سینه، خوب... اگه سینه هات کوچیکه، اصلا" خودتو ناراحت نکن. خیلی از مردها سینه کوچیک رو به بزرگش ترجیح میدن. ولی اگه اصلا" رشد نکرده، باید تحت درمان قرار بگیری.
موفق باشی.[/align]








علاقه مندی ها (Bookmarks)