یه دختر باید وارد خانواده ای بشه که از نظر سطوح هم سطح خانواده خودش یا بالاتر باشه تا بتونه در آرامش زندگی کنه.
سطح پسر که از شما خیلی پایین تره احتمالن سطح خانوادشم همینطور.حالا فکر کن اگر وارد اون خانواده بشی
می تونی این شیوه زندگی رو که الآن داری،داشته باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)