به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 58 , از مجموع 58
  1. #51
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 18:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-04
    نوشته ها
    1,150
    امتیاز
    16,194
    سطح
    81
    Points: 16,194, Level: 81
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 156
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,211

    تشکرشده 1,247 در 437 پست

    Rep Power
    134
    Array

    RE: +تو اطرافم ازدواج اینترنتی موفق دیدم من شرایطم مثل آنهاست / میشه

    سلام دوست عزیز
    هر وقت با خانوادش مسئله ی شما را مطرح کرد و به طور رسمی آمد خواستگاری اون وقت بهش فکر کن الانم ارتباطت را قطع کن
    توی پست قبلیم . نظر دوستان کاملا واضح بود .

    راه و بیراهه کاملا واضح هست . و دوستان هم هر کدوم به نحوی اشاره داشتند .

    حالا اگر شما نظر دوستان رو دوست ندارید . میتونید کاری که خودتون دوست دارید رو بکنید چرا تاپیک رو کش میدید و سوالی که بیست بار جواب داده شده رو دوباره می پرسید ؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید digitalman تشکرکرده است .

    digitalman (جمعه 19 آذر 89)

  3. #52
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 مهر 90 [ 09:57]
    تاریخ عضویت
    1389-6-11
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    2,871
    سطح
    32
    Points: 2,871, Level: 32
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    122

    تشکرشده 122 در 58 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: +تو اطرافم ازدواج اینترنتی موفق دیدم من شرایطم مثل آنهاست / میشه

    نقل قول نوشته اصلی توسط digitalman
    سلام دوست عزیز
    هر وقت با خانوادش مسئله ی شما را مطرح کرد و به طور رسمی آمد خواستگاری اون وقت بهش فکر کن الانم ارتباطت را قطع کن
    توی پست قبلیم . نظر دوستان کاملا واضح بود .

    راه و بیراهه کاملا واضح هست . و دوستان هم هر کدوم به نحوی اشاره داشتند .

    حالا اگر شما نظر دوستان رو دوست ندارید . میتونید کاری که خودتون دوست دارید رو بکنید چرا تاپیک رو کش میدید و سوالی که بیست بار جواب داده شده رو دوباره می پرسید ؟
    واقعا ممنون از کمکتون .............
    دوست عزیز برام مهم نیست که باهام اینطوری رفتار کردین ... خواهشا با شخص دیگه ای اینطوری رفتار نکنین ........ هزار بار گفتم تو تاپیکای مختلف اینجام میگم شرایط ادما احساساتشون عقایدشون باهم فرق می کنه و اگه یکی 20 بار یه سوالو می پرسه چقدر بهتر که 20 بار جوابشو بدیم نه .....
    عین همون بچه ای که زبون باز کرده و شاید بیشتر از 20 بار ازمون می پرسه این چییه ؟
    چون اگه می خواست راه خودشو بره 20 بار نمی پرسیدو گاهی تکرار برای کسی که می خواد درست انتخاب کنه اهمییت داره و کمکش می کنه ...
    درضمن دیگه تو این تاپیک حرفی برای گفتن ندارم خیالتون راحت باشه ...............

    درضمن برای شماااااااااااا که بیرون از این دایره این راه و بیراه کاملا واضح نه برای کسی که خودش درگیرییه ذهنی داره ...........................................
    امیدوارم طرز فکرتون و نوع برخوردتون تغییر کنه...

  4. کاربر روبرو از پست مفید نازنــیـــــــــن تشکرکرده است .

    نازنــیـــــــــن (جمعه 26 آذر 89)

  5. #53
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 30 آذر 89 [ 15:42]
    تاریخ عضویت
    1387-12-29
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    2,882
    سطح
    32
    Points: 2,882, Level: 32
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: +تو اطرافم ازدواج اینترنتی موفق دیدم من شرایطم مثل آنهاست / میشه

    سلا م
    من تمام این نوشته هاتونو خوندم خواهر عزیز این اقا اگه بیادخواستگاریتون وشما هم بله روبگید این قولو بهتون با اطمینان میدم که اون اقاهه نتونه شما را خوشبخت کنه این کاراتون وطرز برخوردبادوستان هم منطقی نیست لطفا تجدیدنظرکنید ممنونم.... بعدش حتما یه روانپزشک برو چون بدجوری ریختی بهم. بنده خداها بخصوص فرشته مهربان عزیز شما رو خیلی راهنمایی کردندمن میدونم اون چی کشیده تا به مغزشمافرو کنه حرفای منطقیشو واینکه شما انقدراعتمادبنفستون انقدری پایین نمیتونی قبول کنی حرفهای فرشته مهروبونو یادوستان باتجربه رو تورخدا تروپیر پیغمبر چشاتو باز کن اون پسره از بیکاری و تنهاییه میاد سراغت قولت میزنه ساده ساده ازاینکه میبینه هیچکی ساده ترازشما نیستش...خواهرعزیزخواهش میکنم فقط فقط فقط یکبارعزمتو جزم کن برای همیشه بهش بگو خداحافظ اراده داشته باش ماکه بدیتون نمیخوایم وبرای زندگیت وایندت برنامه ریزی کن اینم بدون حتما حتما خدا یه کسیوکه توسفره باباش بزرگ شده نصیبت میکنه (اگرباخداباشی) ..ازخداهم میخوام کمکت کنه تواین راه نه چندان سخت به بزرگیه خودتون منو ببخشید که خیلی تندرفتم مجبوربودم

    سلا م
    من تمام این نوشته هاتونو خوندم خواهر عزیز این اقا اگه بیادخواستگاریتون وشما هم بله روبگید این قولو بهتون با اطمینان میدم که اون اقاهه نتونه شما را خوشبخت کنه این کاراتون وطرز برخوردبادوستان هم منطقی نیست لطفا تجدیدنظرکنید ممنونم.... بعدش حتما یه روانپزشک برو چون بدجوری ریختی بهم. بنده خداها بخصوص فرشته مهربان عزیز شما رو خیلی راهنمایی کردندمن میدونم اون چی کشیده تا به مغزشمافرو کنه حرفای منطقیشو واینکه شما انقدراعتمادبنفستون انقدری پایین نمیتونی قبول کنی حرفهای فرشته مهروبونو یادوستان باتجربه رو تورخدا تروپیر پیغمبر چشاتو باز کن اون پسره از بیکاری و تنهاییه میاد سراغت قولت میزنه ساده ساده ازاینکه میبینه هیچکی ساده ترازشما نیستش...خواهرعزیزخواهش میکنم فقط فقط فقط یکبارعزمتو جزم کن برای همیشه بهش بگو خداحافظ اراده داشته باش ماکه بدیتون نمیخوایم وبرای زندگیت وایندت برنامه ریزی کن اینم بدون حتما حتما خدا یه کسیوکه توسفره باباش بزرگ شده نصیبت میکنه (اگرباخداباشی) ..ازخداهم میخوام کمکت کنه تواین راه نه چندان سخت به بزرگیه خودتون منو ببخشید که خیلی تندرفتم مجبوربودم

  6. کاربر روبرو از پست مفید saeed1360 تشکرکرده است .

    saeed1360 (شنبه 27 آذر 89)

  7. #54
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 12 آبان 90 [ 09:46]
    تاریخ عضویت
    1389-9-20
    نوشته ها
    35
    امتیاز
    2,211
    سطح
    28
    Points: 2,211, Level: 28
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 14 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: +تو اطرافم ازدواج اینترنتی موفق دیدم من شرایطم مثل آنهاست / میشه

    سلام نازنین جان
    عزیزم با اینکه قطع این رابطه خیلی سخته و تو را یه مدت ناراحت می کنه ولی به نفع است ، عزیزم زودتر این رابطه را قطع کن چون این پسر قصد ازدواج نداره ، اگر داشت به هر صورتی بود یه کاری دست و پا می کرد تا زودتر بیاد خواستگاری ولی اینطوری نبوده
    عزیزم بهتر تا بیشتر از این وابسته نشدی رابطتو قطع کنی چون این وسط تویی که آسیب می بینی نه اون

  8. 2 کاربر از پست مفید roze_bikhar تشکرکرده اند .

    roze_bikhar (شنبه 27 آذر 89)

  9. #55
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 مهر 90 [ 09:57]
    تاریخ عضویت
    1389-6-11
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    2,871
    سطح
    32
    Points: 2,871, Level: 32
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    122

    تشکرشده 122 در 58 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: +تو اطرافم ازدواج اینترنتی موفق دیدم من شرایطم مثل آنهاست / میشه

    نقل قول نوشته اصلی توسط saeed1360
    سلا م
    من تمام این نوشته هاتونو خوندم خواهر عزیز این اقا اگه بیادخواستگاریتون وشما هم بله روبگید این قولو بهتون با اطمینان میدم که اون اقاهه نتونه شما را خوشبخت کنه این کاراتون وطرز برخوردبادوستان هم منطقی نیست لطفا تجدیدنظرکنید ممنونم.... بعدش حتما یه روانپزشک برو چون بدجوری ریختی بهم. بنده خداها بخصوص فرشته مهربان عزیز شما رو خیلی راهنمایی کردندمن میدونم اون چی کشیده تا به مغزشمافرو کنه حرفای منطقیشو واینکه شما انقدراعتمادبنفستون انقدری پایین نمیتونی قبول کنی حرفهای فرشته مهروبونو یادوستان باتجربه رو تورخدا تروپیر پیغمبر چشاتو باز کن اون پسره از بیکاری و تنهاییه میاد سراغت قولت میزنه ساده ساده ازاینکه میبینه هیچکی ساده ترازشما نیستش...خواهرعزیزخواهش میکنم فقط فقط فقط یکبارعزمتو جزم کن برای همیشه بهش بگو خداحافظ اراده داشته باش ماکه بدیتون نمیخوایم وبرای زندگیت وایندت برنامه ریزی کن اینم بدون حتما حتما خدا یه کسیوکه توسفره باباش بزرگ شده نصیبت میکنه (اگرباخداباشی) ..ازخداهم میخوام کمکت کنه تواین راه نه چندان سخت به بزرگیه خودتون منو ببخشید که خیلی تندرفتم مجبوربودم

    سلا م
    من تمام این نوشته هاتونو خوندم خواهر عزیز این اقا اگه بیادخواستگاریتون وشما هم بله روبگید این قولو بهتون با اطمینان میدم که اون اقاهه نتونه شما را خوشبخت کنه این کاراتون وطرز برخوردبادوستان هم منطقی نیست لطفا تجدیدنظرکنید ممنونم.... بعدش حتما یه روانپزشک برو چون بدجوری ریختی بهم. بنده خداها بخصوص فرشته مهربان عزیز شما رو خیلی راهنمایی کردندمن میدونم اون چی کشیده تا به مغزشمافرو کنه حرفای منطقیشو واینکه شما انقدراعتمادبنفستون انقدری پایین نمیتونی قبول کنی حرفهای فرشته مهروبونو یادوستان باتجربه رو تورخدا تروپیر پیغمبر چشاتو باز کن اون پسره از بیکاری و تنهاییه میاد سراغت قولت میزنه ساده ساده ازاینکه میبینه هیچکی ساده ترازشما نیستش...خواهرعزیزخواهش میکنم فقط فقط فقط یکبارعزمتو جزم کن برای همیشه بهش بگو خداحافظ اراده داشته باش ماکه بدیتون نمیخوایم وبرای زندگیت وایندت برنامه ریزی کن اینم بدون حتما حتما خدا یه کسیوکه توسفره باباش بزرگ شده نصیبت میکنه (اگرباخداباشی) ..ازخداهم میخوام کمکت کنه تواین راه نه چندان سخت به بزرگیه خودتون منو ببخشید که خیلی تندرفتم مجبوربودم
    سلام
    ببخشین اما فکر کنم شما کل مطالب منو نخوندین وگرنه این طوری نمی گفتین ؟!!!!!!!
    اولا من برای صحبت های دوستام ارزش قائلم و اگه می خواستم خودم تصمیم بگیرم بیکار نبودم که بیام این جا و وقت بذارمو کل زندگیم را اینجا بنویسمو از شما و کارشناس ها نظر بخوام که کدوم راه درست !!!!
    ثانیا من حرف فرشته مهربون را گوش کردم و بعد اون ماجرا ها اگه خونده باشین رابطمون کات شد که اخیرا بعد از 3 ماه ایشون باز برگشت و من هم اینجا توضیح دادم و باز همفکری خواستم ... باز هم اگه خودم راهمو انتخاب می کردم هیچ لزومی به همفکرییه شما نداشتم ... پس دلیلی نداشت باهام اونجوری برخورد شه .... .
    نمی دونم چرا راجبم اینجوری قضاوت کردین ....

    این کاراتون وطرز برخوردبادوستان هم منطقی نیست لطفا تجدیدنظرکنید ممنونم.... بعدش حتما یه روانپزشک برو چون بدجوری ریختی بهم.
    یادم نمی اد به کسی بی احترامی کرده باشم ... دوست گرامی نوع برخورد دوستان را هم در نظر بگیرین .... و فقط جواب حرف ایشون را دادم ..

    نقل قول نوشته اصلی توسط roze_bikhar
    سلام نازنین جان
    عزیزم با اینکه قطع این رابطه خیلی سخته و تو را یه مدت ناراحت می کنه ولی به نفع است ، عزیزم زودتر این رابطه را قطع کن چون این پسر قصد ازدواج نداره ، اگر داشت به هر صورتی بود یه کاری دست و پا می کرد تا زودتر بیاد خواستگاری ولی اینطوری نبوده
    عزیزم بهتر تا بیشتر از این وابسته نشدی رابطتو قطع کنی چون این وسط تویی که آسیب می بینی نه اون
    سلام
    دوست عزیزم من رابطم را به طور کامل کات کردم ... البته قبلش توضیح بدم که قرار بود با مادرم صحبت کنه چون دیدم می خواد جدی با این موضوع برخورد کنه از شما دوستان نظر خواستم که بهش این مهلت را بدم یا نه !!!
    که باز سر یه سری مسائل بحثمون شد و بعد اون همه چی تموم شد...
    به مادرم هم گفتم که ایشون باز تماس گرفت و ....
    به این نتیجه رسیدم که زندگی ارزشش بیشتر از این مسائل و این دست خودمون که آیندمونو خراب کنیم یا نه...
    نیاز داشتم با خودم بیشتر فکر کنم ...
    تمام این کارام هم از سر لجبازیم بوده و دلیلی نداره ادامه بدم ...
    باز هم ممنونم ازشما ....

  10. 3 کاربر از پست مفید نازنــیـــــــــن تشکرکرده اند .

    نازنــیـــــــــن (شنبه 27 آذر 89)

  11. #56
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 مرداد 90 [ 21:19]
    تاریخ عضویت
    1389-9-24
    نوشته ها
    134
    امتیاز
    1,986
    سطح
    26
    Points: 1,986, Level: 26
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    315

    تشکرشده 315 در 112 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: +تو اطرافم ازدواج اینترنتی موفق دیدم من شرایطم مثل آنهاست / میشه

    نازنین جان نمیگم که اون فرد ...فرد بدی بوده ولی کار بسیار درستی کردی که با مادرت در میون گذاشتی ...
    ما همه گاهی تو یه مقطع فکر میکنیم که چارهایی نداریم جز طرفمون ...اما همیشه یه راهی هست برای ادامه ...
    زیادم غصه نخور که عمرت رفته ...میدونم واقا سخته و لی به گذشته فکر کنی همش ناراحتی جولوت میاد ...اشکال نداره ...به این قضیه به عنوان یه تجربه نگاه کن...که تونستی با موفقیت ردش کنی و کمو بیش شناختی پیدا کردی ...این خودش خیلی خوبه ...
    موفق باشی ناراحتم نباش ok

  12. 2 کاربر از پست مفید iMoon تشکرکرده اند .

    iMoon (شنبه 27 آذر 89)

  13. #57
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 شهریور 90 [ 09:39]
    تاریخ عضویت
    1390-4-15
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    1,213
    سطح
    19
    Points: 1,213, Level: 19
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    50

    تشکرشده 53 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: +تو اطرافم ازدواج اینترنتی موفق دیدم من شرایطم مثل آنهاست / میشه ؟؟

    درود بر نازنینِ نازنین

    به لطف خدا ، بزرگانی چون فرشته مهربونی که من به حق و انصاف نوع مشاوره دادنشون رو قبول دارم اینجا بذل محبت کردند و از جون و دل کمکت کردند و من همراه و همفکر با شما ازشون متشکرم

    چند تا از دوستانی که اینجا تشکراتشون رو دیدم می دونند که من خودم مشاور هستم اما شما امروز حرفهای من رو از زبان یک مشاور نشنو ، از زبان یک همدل بشنو

    خواهر گلم
    اولاً که مبنای خیلی از ازدواج های اینترنتی اشکال داره و معمولاً ( نه همیشه ) معمولاً فرجام زیبایی نداره

    دوماً شما با توجه به اینکه از تجربه ی کافی در راستای ارتباط با جنس مخالف برخوردار نیستی نمیتونی روحیات و نیات درونی طرف مقابلت رو به طور کامل بشناسی

    سوماً همونطور که نمیشه صدای درد رو نوشت احساسات رو هم نمیشه به طور واضح بر روی کاغذ پیاده کرد ، پس شما از طرف مقابلتون فقط چند خط نوشته دیدید بدون اینکه از عمق نیت ایشون با خبر باشید

    در فرهنگ و آیین ما خواستگاری راه و رسم مخصوص به خودش رو داره و هر کسی که از این آیین و رسوم پیروی نکنه مورد شماتت قرار میگیره
    شما با ازدواج اینترنتی ( مخصوصاً اگر دارای خانواده ی بسته و متعصب باشید ) عملاً راه دفاع از خود رو بسته و در آینده اگر خدای نکرده کوچکترین مشکلی در زندگیتون پیش بیاد باید تحمل شنیدن طعنه های اطرافیان رو داشته باشید
    یکی از مراجعه کنندگان من میگفت با پسری ازدواج کردم که دارای اسم و رسم خوبی نبود و پدرم نگران آینده من بود اما با اصرار من قبول کرد ، فرزند سومم ( یادت باشه گفتم فرزند سوم ، نه فرزند اول و دوم ) که به دنیا اومد خیلی شلوغ می کرد ، پدرم همش میگفت از قاسم ( اسم شوهر اون خانم بوده ) که امام جمعه به عمل نمیاد ، یه تخم سگ مثل خودشه
    جالبه که این طعنه ها بعد از به دنیا اومدن فرزند سوم هنوز تموم نشده
    پس یادمون باشه که ما بعضی اوقات کمی نسنجیده عمل می کنیم و خودمون رو در معرض اتهام قرار میدیم

    شاید خیلی از دوستانی که اینجا هستند بتونند در مورد عواقب این موارد براتون حرف بزنن اما اجازه بده من در جایگاه یک جنس مخالف براتون بگم
    چند سال پیش به طور اتفاقی رفتم چت ( من از چت کردن متنفرم ) اون موقع اصلاً نمیدونستم چت چیه و خیلی از مسائلش رو هم بلد نبوده ، مثل همین الان که بلد نیستم
    با یک دختر خانم کاملاً متدین آشنا شدم که دانشجوی زبان در شهر قم بود ، پدرش یکی از روحانیون حج و زیارت و مادرش هم مدرس حوزه علمیه
    بهم گفت voice بده تا به جای نوشتن با هم حرف بزنیم و من هم که بلد نبودم از خودش خواستم کمکم کنه و چون سیستمی هم که داشتم برای یکی از دوستان بود که به خاطر اثاث کشی پیش من گذاشته بود مجهز به voice و وب کم و ... بود
    اون خانم بهم یاد داد چه کار کنم و ما چند شب با هم حرف از علوم دینی ( دین من و دین ایشون ) می زدیم تا به پیشنهاد ایشون من شماره ام رو بهشون دادم
    به خداوند پاک و مهربان قسم میخورم که تا احساس کردم داره به من وابسطه میشه بهش گفتم من متأهلم
    نزدیک به سه ماه با هم ارتباط داشتیم و چت می کردیم
    نمیتونم دروغ بگم که من بهش متمایل نشده بودم اما میتونستم خودمو کنترل کنم اما ایشون نتونست و زمانی که ازم خواست برم قم !!!!! دود از کله ام بلند شد و بعدش هم که شد فیلم هندی و گریه و ناله و . . .
    باورت میشه اگر بگم به خاطر من خودکشی کرد ؟ به خاطر منی که حتی عکسم رو هم ندیده بود و فقط صدام رو شنیده بود
    من به جز شب اول به توصیه ی دوستم تمام نوشته های چت رو ذخیره می کردم و رمانی که از گیر و دار خودکشی ایشون فارغ شده با خودم نشستم و فکر کردم که کجای کار اشکال داشت که این ضربه به اون دختر وارد شد ؟
    نوشته هامون رو بررسی کردم و چون کامل نبود و بیشتر با هم حرف زده بودیم نتنستم چیز زیادی به دست بیارم جز اینکه اون بارها به من گفته بود صدات آرامش رو تو وجودم پخش میکنه و . . .

    یک حقیقت بزرگ اینه که خانم ها از راه گوش عاشق میشن و آقایون از راه چشم


    این هم تجربه ی تلخ من بود که مثل خیلی از دوستان دلو زدم به دریا و برات بازگو کردم

    یکی از مواردی که امروز جوانان ما با اون دست به گریبانند اینه که محرم های خودشون رو نا محرم می دونند
    عقل سلیم ( که قطعاً برای تصمیم گیری های مهم بهش نیاز داریم ) به ما میگه بهتره که در مواقع بحرانی و خطر ساز با خانواده هامون مشورت کنیم اما چیزهای مثل ترس و نگرانی و خجالت و . . . مانع میشه و متأسفانه خیلی از ما رو در بستر ناآگاهی فرو می بره
    تمام دوستان گفتند با مادرت در میون بذار اما من میگم خانواده ات رو جمع کن و در حضور همه با اعتماد به نفس براشون توضیح بده و کمک و راهنمایی بخواه
    چه اشکالی داره که شما پدر ، برادر ، خواهر و مادرت رو در کنار هم بنشانی و بگی که طی یک سری اتفاقات خواسته یا ناخواسته در محیط چت روم آقا پسری با این ویژگی ها بهتون پیشنهاد ازدواج داده و شما هم گفتی بعد از مشورت با خانواده نظرت رو اعلام میکنی ؟
    داد میزنند ؟ هوار میکشند ؟ عصبانی میشن ؟ کتکت می زنند ؟
    من بعید می دونم که اگر شما صحیح و پرسشگرانه باهاشون صحبت کنی این اتفاقات بیفته اما اگر بر فرض هم که اونها این کارها رو انجام بدن چه قدر می تونند دوام بیارن ؟
    اگر پدر شما تمام توانش رو به کار ببره بیشتر از 30 دقیقه نمیتونه داد و هوار کنه ، اگر برادر شما تمام قدرتش رو جمع کنه و بخواد بر روی جسم شما خالی کنه بیشتر از 10 دقیقه نمیتونه شما رو کتک بزنه
    شما شاید از این 10 دقیقه ها و 30 دقیقه ها بترسی اما از آینده ای که سالها در عذاب باشه نمی ترسی ؟
    بهتر نیست سیلی نقد امروز رو با شیرینی نسیه ی فردا مبادله کنی تا مطمئن بشی شیرینی فردا اگر هنوز نرسیده اشکالی نداره ، مهم اینه که اگر برسه واقعاً شیرینه

    استاد عزیزمون فرشته مهربونی گفتند که بدون هیچ تعملی این رابطه را قطع کن
    من هم همین نظر رو دارم
    میدونم برات سخته ، میدونم دلت ( با تمام نه هایی که میگی ) گرفتار ایشونه ، میدونم وابسته شدی اما باور نداری
    من خودم هم تمام این احساسات شما رو داشتم و بعضاً شاید تا الان هم باهاش درگیر باشم
    معنی دلبستگی رو میدونم ف معنی جدایی رو میدونم ، معنی گرفتاری رو میدونم ، معنی شبها بهش فکر کردن رو میدونم ، معنی خیلی از چیزها رو میدونم و فکر نکن که من و یا تمام اون دوستانی که بهت میگن از این آقا دست بکش درک نمیکنیم که قطع رابطه عاطفی سخته
    اما یادت بمونه که ما وقتی سرما میخوریم و پیش دکتر میریم برامون قرص و شربت و آمپول می نویسه که همشون ما رو ناراحت میکنه اما چاره ای نیست جز آمپول زدن ، چاره ای نیست جز شربت تلخ رو خوردن
    بعضی از تلخی ها و درد ها و عذاب ها خاصیت خوبی دارند که گاهاً ازشون بی اطلاعیم
    شما این جدایی رو بذار به حساب درد اون آمپول و تلخی اون شربت و باور داشته باش که روانشناس و مشاور و با تجربه و بی تجربه متفق القول بر یک باورند و اگر شما بخواهی به راه خودت ادامه بدی کسی جز خودت مضرر نمیشه و تنها چیزی که برای شما و تمام دوستانی که منعت کردند می مونه افسوسه

    در آخر بهت برادرانه وصیت میکنم که مشکلت رو با خانواده ات به طور منطقی در میون بذار و باور داشته باش که اونها با تمام وجودشون میخوان که شما خوشبخت بشی

    اگر در مورد این مشکلت خواستی با روانشناسان و مشاوران دیگه هم مشورت کنی به آدرس ایران مشاور www.iran-moshaver.com برو و ثبت نام کن و مشکلت رو مثل اینجا مطرح کن
    فرق اونجا با اینجا اینه که بیشتر کسانی که بهت راهکار میدن از روانشناسان و مشاوران هستند
    البته توهین یا جسارتی به دوستانی که مشاور نیستند نباشه ، منظورم اینه که یه وقتایی اسم های پر طمطراق باعث میشه که حرفها سریعتر اثر کنه

    من خودم هم از اعضای ایران مشاور هستم و شاید بتونم بیشتر در مورد مشکلاتت توضیح بدم ( البته اونجا به طور علمی و تخصصی )

    امیدوارم که به یاری خداوند نیکو نهاد و پاک سرشت و مهربان ، روزگار برایت زیبای زیبا بماند

  14. کاربر روبرو از پست مفید zartoshti تشکرکرده است .

    zartoshti (چهارشنبه 05 مرداد 90)

  15. #58
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: +تو اطرافم ازدواج اینترنتی موفق دیدم من شرایطم مثل آنهاست / میشه ؟؟

    zartoshti گرامی

    به تالار همدردی خوش آمدید


    بیش از 7 ماه از آخرین پست این تاپیک می گذرد و استارتر آن مراجعه ای نداشته . معمول نیست که تاپیکهایی که بیش از یک هفته از آخرین پست آن گذشته به روز شود مگر توسط خود استارتر آن .

    با تشکر

    .



 
صفحه 6 از 6 نخستنخست 123456

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دانلود: هر بلایی کز تو آید رحمتی است
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 27 تیر 96, 11:43
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 مهر 94, 23:08
  3. درست تو اوج خوشبختی چرا به گذشته برگشتم؟
    توسط 3tare در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 آبان 91, 10:43
  4. دست از جستجو بردار. تو خوشبختی را گم نکرده ای
    توسط shabe barooni در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 مرداد 91, 14:54
  5. تو اطرافم ازدواج اینترنتی موفق دیدم من شرایطم مثل آنهاست / میشه ؟؟
    توسط نازنــیـــــــــن در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: جمعه 09 مهر 89, 20:51

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:50 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.