به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 12 , از مجموع 12
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 08 مهر 91 [ 10:05]
    تاریخ عضویت
    1389-6-23
    نوشته ها
    89
    امتیاز
    2,530
    سطح
    30
    Points: 2,530, Level: 30
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    146

    تشکرشده 148 در 58 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تا الان از يه پسر رو دست خوردي ولي من خوردم بيا بخون و عبرت خيلي

    نقل قول نوشته اصلی توسط emitis66
    نقل قول نوشته اصلی توسط ekia
    emitis66 عزیز
    ضمن خوشامد گویی به همدردی
    کار بسیار خوبی کردی که بهش گفتی باید عقد کنید.
    اگه دوستت داشته باشه شک نکن بازم میاد.
    من کسی رو میشناسم که سه باره رفته خواستگاری هر 3 بار جواب منفی گرفته بازم میخواد بره.
    اینو بدون اینجوری بهتره تا اینکه کار بیشتر از این پیش بره.
    فقط ازش بخواه که تکلیفتو نهایی کنه یا میخواد یا نه.
    با اینکار اگه موقعیت دیگه ای بدست بیاری میتونی اقدام کنی و بیخودی پای کسی نشینی.
    موفق باشی.
    دوست عزيز فكر كنم شما آخر متن رو نخونديد چون اون جواب نه به من داد نه من به اون
    صبح فردايي كه آمدند خونمون زنگ زد گفت به درد هم نميخوريم
    دقیقا خوندم اول شما با نامزدی مخالفت کردی که دیگه جواب تلفنت رو نداد دیگه خودت نوشتی:

    من زير بار نامزدي نرفتم اونا امدن خونمون و وسايل نامزدي هم آوردند اما خانواده من قبول نكرد و قرار بر اين شد كه آخر هفته عقد كنيم آما از زماني كه از خونه ما خارج شدند ديگه جواب تلفن منو نداد و صبح زنگ زد و گفت كه ما بدرد هم نميخوريم يك هفته است تمام خواب و خوراكم شده گريه نه براي اينكه اون نخواستم نه براي اينكه احساس ميكنم بازيچه شدم و...................خواستيد سوال بپرسم تا جواب بدم
    اون قرار عقدی هم که گذاشتین خواست اون نبوده دیگه .

  2. کاربر روبرو از پست مفید ارتاوا تشکرکرده است .

    ارتاوا (یکشنبه 21 آذر 89)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 10 آبان 90 [ 15:02]
    تاریخ عضویت
    1389-9-18
    نوشته ها
    27
    امتیاز
    1,660
    سطح
    23
    Points: 1,660, Level: 23
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    97

    تشکرشده 99 در 24 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: تا الان از يه پسر رو دست خوردي ولي من خوردم بيا بخون و عبرت خيلي

    گلم با توجه به حرفايي که زدي اين آقا پسر 100٪ مشکل روحي داشته ( اينو از روي تجربه ميگم) و مطمئن باش که خدا خيلي دوستت داشته که به دلش انداخته بي سر و صدا دست از سر تو برداره و قبل از اينکه اتفاقي بيوفته پاشو از زندگيه تو بيرون بکشه وگرنه شک نکن که چند سال ديگه خودت با التماس ميخواستي که از زندگيت بره بيرون و اونموقع لطمه ي 1000 برابر بيشتري مي ديدي....اين که گذشت و به خير هم گذشت....
    ولي از موارد بعدي به هيچ عنوان تا 100٪ از طرف مقابلت مطمئن نشدي حاضر به عقد نشو هرگز.... حتماً در حضور خانوادت و با اطلاع اونها حداقل 6 ماه( بدون اينکه هيچ کدوم از فاميل بويي ببرن و جشني گرفته بشه) با خودش و خانوادش ارتباط داشته باش مخصوصاً خودش تنها بريد بيرون بدون حضور هيچ کس( ولي در حضور مردم کوچه و خيابون) منظورم اينه که جاي خلوت و بسته نريد...ولي اگه شده هر روز يا يه روز در ميون يا وقت و بي وقت با هم بريد و بيايد بعد از 6 ماه اگه ديدي واقعاً به دلت نشسته و ايرادي نميتوني ازش بگيري به خدا توکل کن و عقد کن...و تازه اونموقع به همه اعلام کنيد.
    الانم اصلاً غصه نخور گلم من هزار تا از اين موارد رو پشت سر گذاشتم شکست خوردم سر خورده شدم ولي بعداً ديدم که عجب خطري از بيخ گوشم رد شدهو هزاران بار خدا رو شکر کردم و الان خدا رو شکر با همسر آيندم 2 ساله که آشنا شدم و واقعاً ميبينم که از تمومه خواستگاراي قبليم بيشتر با روحيه ي من سازگاره و کاملاً همديگه رو درک ميکنيم و ...و توو دلم ميگم خدايا ممنونتم که نذاشتي با افراد نا مناسبه قبلي ازدواج کنم و منو براي حميدم نگه داشتي.

  4. کاربر روبرو از پست مفید ريحانه1359 تشکرکرده است .

    ريحانه1359 (یکشنبه 05 دی 89)


 
صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 27 شهریور 96, 17:01
  2. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 20 خرداد 91, 14:03
  4. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20
  5. چگونه تمام کردن یک ارتباط دختر و پسر(چه درست چه نادرست) ؟؟
    توسط setare_tk در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 اردیبهشت 87, 11:52

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 02:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.