RE: آیا بیماری مثل من حق ازدواج داره ؟
من با نظر دوست عزيز darya1389 صد رد صد موافقم
يادمه هر وقت به برادرم مي گفتم من از پسراي هيكلي خوشم نمياد چون خودم لاغرم برادرم مي گفت آدم بايد با كسي ازدواج كنه كه از نظر جسمي دقيقا "متضاد" و از نظر معنوي "مشابه" تو باشه مثلا اين آدماي قدكوتاه كه با قدكوتاهها ازدواج مي كنند بزرگترين اشتباه رو مرتكب ميشن چون نسلشونو نابود ميكنند
دوست گلم مشكل خيلي از ما آدما اينه كه ازدواج رو با يك رابطه ي عاشقانه برابر مي دونيم در حالي كه ازدواج خيلي با ارتباط دوستي يا رابطه اي عاشقانه تفاوت داره ازدواج ثمره اي به اسم نسل و يا فرزند داره كه تو بايد به اون هم فكر كني در رابطه ي دوستي اگر كسي مشكلي دقيقا مشابه تو داشته باشه تفاهمتون بيشتر ميشه و اين لذت بخشه اما در ازدواج تو بايد كسي رو انتخاب كني كه مشكلات جسماني تو رو نداشته باشه تا نسل سالمي داشته باشي
[size=medium][align=center]بازيچه دست يار بودن عشق است
در پنجه غم شکار بودن عشق است
در محکمه اي که يار باشد قاضي
محکوم طناب دار بودن عشق است[/align][/size]
علاقه مندی ها (Bookmarks)