"sisili " من هیچکدوم این علائمی رو که گفتید ندارم ولی به خاطر بلوغ دیررسی که گفتم سینه ها خوب رشد نکرده .
درواقع بزرگترین مسئله من همینه . اینه که عذابم میده و نمیتونم با هیچکس مطرح کنم .
حالا هی بگید مشکلی نیست ؛ با خواستگارت مطرح کن !:(
واقعا نمی دونم باید چیکار کنم .