به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 40 , از مجموع 47

موضوع: +خواهر شوهر

  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 اسفند 89 [ 16:18]
    تاریخ عضویت
    1389-9-01
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    2,516
    سطح
    30
    Points: 2,516, Level: 30
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    83

    تشکرشده 84 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواهر شوهر

    راستی دوستان عزیزم.شماها هرچند روزیه بار میرید خونه پدرشوهرتون؟
    دعوتتون میکنند یا خودتون میرید؟
    آخه من بعضی اوقات که از کشیک اومدم و واقعا خستم و حتی شوهرم خودش هم از خستگی داره میمیره باز میگه بیا بریم خونه مامانم!!!!!!!!!!و وقتی میگم با این خستگی میگه اووووووووو یه هفته است نرفتیم. در صورتیکه مطمئنم خودش تنهایی چند بار رفته خونشون.
    راستش بخواین من 1.به خاطر خواهرش زیاد دوست ندارم برم.2. از طرفی پدرشون خیلی دیر میاد خونه و ما مجبوریم تا دیروقت بمونیم و فردا صبح پاشدن ساعت پنج ونیم واقعا سختمه.
    3.البته مامانش برعکس گذشته که دعوتمون میکرد حتی اگه یه ماه هم نرم خونشون هیچی نمیگه ،دعوتم نمیکنه .
    میشه شماها هرچند روزیه بار میرید خونه پدرشوهرتون؟
    دعوتتون میکنند یا خودتون میرید؟ خونه مامان خودتون چطور؟ تنهایی یا با همسرتون؟

    من مامان خودم، دعوتومن میکنه هرهفته با هماهنگی خودمون هروقت که هردوتامون بتونیم .اونجا هم کسی نیست مثل خواهرشوهرم که شوهرمو آزار بده. خیلی هم زود برمیگردیم.اما با همه این احوال شوهرم مقایسه میکنه و من این جور وقتا احساس میکنم شوهرم خیلی بچه است. اگه نرم احتمالا یا جروبحث میشه یا بعدا تلافی میکنه.

  2. کاربر روبرو از پست مفید PUPAK تشکرکرده است .

    PUPAK (شنبه 27 آذر 89)

  3. #32
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: خواهر شوهر

    پوپک عزیز
    این که خانواده اونها دعوت نمی کنن و خانواده شما دعوت میکنن و با شما هماهنگ میشن دقیقا به تفاوت فرهنگ دو خانواده مربوط میشه. درخصوص این دعوتها و مهمانی رفتن ها و یا مهمانی دادنها (یه سری از اختلافات زناشوئی به همین موضوع مربوط میشه) بمرور هم شما (زن و شوهر) به پایداری می رسید و یه رویه رو دنبال خواهید کرد و هم سایرین می یابند که چه باید بکنند.

    به خودتون اجازه بدید که تنهائی به خونه پدر ومادرتون برید.
    گاهی شما برای رفتن به خونه پدر شوهرتون پیشقدم بشید.

    یه نکته کلیدی در این خصوص اینه که :
    با توافق عقلی -منطقی - احساسی در قول وقرارهای خانودگی تصمیم بگیریم


    http://www.hamdardi.net/thread-10532-post-102833.html#pid102833

    موفق باشی

  4. 2 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (شنبه 27 آذر 89)

  5. #33
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 اسفند 89 [ 16:18]
    تاریخ عضویت
    1389-9-01
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    2,516
    سطح
    30
    Points: 2,516, Level: 30
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    83

    تشکرشده 84 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواهر شوهر

    میشه لطفا بگین خوب شماها چطوری به پایداری رسیدید و منم راهنمایی کنید و از قوانین خودتون واسم بگین.

  6. کاربر روبرو از پست مفید PUPAK تشکرکرده است .

    PUPAK (شنبه 27 آذر 89)

  7. #34
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 اسفند 89 [ 16:18]
    تاریخ عضویت
    1389-9-01
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    2,516
    سطح
    30
    Points: 2,516, Level: 30
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    83

    تشکرشده 84 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواهر شوهر

    یعنی شماها هنوز به پایداری نرسیدین؟

  8. کاربر روبرو از پست مفید PUPAK تشکرکرده است .

    PUPAK (شنبه 27 آذر 89)

  9. #35
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: خواهر شوهر

    عزيز من حساسيت به خرج بدي بدتر ميشه....اگه اشتباه نكنم گفتي كه خواهر شوهرت ازدواج كرد...پس ديگه هر روز كه خونه ي باباش نيست درسته؟؟
    مشكل دوم را هم به شوهرت بگو....بگو من صبح ها بايد زود برم محل كارم اگه امكانش هست شب هايي كه ميريم خونه ي مامانت اينا زودتر برگرديم....

    به همين سادگي به همين خوشمزگي

  10. کاربر روبرو از پست مفید parnian1 تشکرکرده است .

    parnian1 (شنبه 27 آذر 89)

  11. #36
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 28 آذر 99 [ 01:10]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    1,208
    امتیاز
    22,636
    سطح
    93
    Points: 22,636, Level: 93
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 714
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteranSocial10000 Experience Points
    تشکرها
    6,336

    تشکرشده 3,618 در 912 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    144
    Array

    RE: خواهر شوهر

    و دوست خوبم مهم نیست شما هر چند روز یکبار برید خونه مادرشوهرتون؛ گرچه اگر یه برنامه ی مناسب و برنامه ریزی شده برای رفت و آمدهاتون داشته باشید و در شرایطی که هر دو آمادگی دارید این کار رو انجام بدید خیلی خوبه؛ اما مهم تر از اون اینه که شما هر وقت میرید اون جا تا اون جایی که می تونید با محبت و احترام با خانواده ی همسرتون برخورد کنید و به رفتارهای همسرتون با خانواده اش هم کاری نداشته باشید؛ شما باید بتونید شخصیت خودتون رو به اونها اثبات کنید!
    در ضمن برای اینکه همسرت بیشتر درکت کنه؛ راهکارش اینه که اولا از لحاظ روحی و احساسی و همین طور جسمی بیشتر به همسرت نزدیک بشی و هم اینکه یه روزهایی که همسرت خسته ست و یا نه؛ اصلا بهونه میاره برای نرفتن خونه ی مادر شما؛ شما با زیرکی تمام درکش کنید و بهش بفهمونید که براشون ارزش قائل هستید! این جوری دفعه ی بعد همسرتون مطمئنا بیشتر شما رو درک خواهند کرد؛ بالاخره رفتارهای درست در یه خانواده ی دونفره اول باید از جایی شروع بشه تا کم کم روی یه چرخه بیفته!

  12. #37
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 اسفند 89 [ 16:18]
    تاریخ عضویت
    1389-9-01
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    2,516
    سطح
    30
    Points: 2,516, Level: 30
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    83

    تشکرشده 84 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواهر شوهر

    میدونین دوستای خیلی عزیز و خوبم.
    قبلا همیشه دعوتمون میکردن ما هم میرفتیم اما حالا حتی اگه دو ماه هم نرم هیچی نمیگن. پس این به خاطر تفاوت فرهنگشون نیست درسته؟
    کلا طرز رفتار ماماناشون نسبت به من خیلی سرسنگین شده به نسبت قبل.
    فکر کنم سر اینکه دخترشون با من مشکل داره صحبتها و طرز فکر ایشون روی مامانشون تاثیر گذاشته.
    ولی آخه من که به دخترش جوابی ندادم و تو دلم ریختم ، باخودشم که خیلی محترمانه برخوردکردم حتی اگه باهام بدبودند . پس چرا طلبکارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کاش جوابشون بدجور میدادم تا حالا لیاقتم و حقم همین رفتارهای سرد و بی اعتنایی هاشون باشه.

  13. کاربر روبرو از پست مفید PUPAK تشکرکرده است .

    PUPAK (شنبه 27 آذر 89)

  14. #38
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 25 اردیبهشت 92 [ 09:40]
    تاریخ عضویت
    1389-7-21
    نوشته ها
    715
    امتیاز
    7,206
    سطح
    56
    Points: 7,206, Level: 56
    Level completed: 28%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second Class5000 Experience Points1000 Experience Points
    تشکرها
    1,662

    تشکرشده 1,673 در 522 پست

    Rep Power
    87
    Array

    RE: خواهر شوهر

    چرا با مادر شوهرتون صحبت نمیکنید؟ البته من خودمم با خانواده شوهرم مشکل ارتباطی دارم ولی اگه بتونید احتمالا موثر باشه.
    [align=center]خدايا آن گونه زنده ام بدار كه نشكند دلي از زنده بودنم
    و آن گونه بميران كه كسي به وجد نيايد از نبودنم...
    [/align]

  15. کاربر روبرو از پست مفید آفتاب همدرد تشکرکرده است .

    آفتاب همدرد (شنبه 27 آذر 89)

  16. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 29 بهمن 89 [ 16:09]
    تاریخ عضویت
    1389-9-25
    نوشته ها
    2
    امتیاز
    1,596
    سطح
    22
    Points: 1,596, Level: 22
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: +خواهر شوهر

    با سلام
    موضوع بسیار مهم و حساسی مطرح شده .ممکنه آقایان هم نظرشان را بگن؟





    -------------------------------------------
    اگر 100 میلیون نفر هم به چیزی احمقانه اعتقاد داشته باشند
    باز هم آن چیز احمقانه خواهد بود.

  17. #40
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 بهمن 89 [ 17:26]
    تاریخ عضویت
    1389-11-06
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    1,512
    سطح
    22
    Points: 1,512, Level: 22
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: +خواهر شوهر

    سلام من یه خواهر شوهر دارم که خیلی توی زندگیم دخالت میکنه و چون تک دختره شوهرم خیلی براش احترام قائله از بد روزگار 4 ماه بعد از عقد ما اون از شوهرش جدا شد و حالا شده بلای زندگی ما و دائم در زندگی من دخالت می کنه و عقده هایی که از شوهرش داره و نتونسته سراون خالی کنه انتقام اون عقده هارو می خواد از من بگیره من و شوهرم هفته ای هفت روز به خاطر خواهرشوهرم باهم دعوا داریم چون شوهرم شدیدا به اون احترام میزاره و میگه نه اون بد مارو نمیخواد هرچی میگی به صلاحمونه این باعث شده که مادر شوهرم هم آتیش بیار معرکه باشه و همش طرف دخترشو می گیره و شوهرم رو به جون من می ندازه واقعا نمی دونم چیکار کنم

  18. کاربر روبرو از پست مفید لیلازرین تشکرکرده است .

    لیلازرین (سه شنبه 13 اردیبهشت 90)


 
صفحه 4 از 5 نخستنخست 12345 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:54 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.