راستی دوستان عزیزم.شماها هرچند روزیه بار میرید خونه پدرشوهرتون؟
دعوتتون میکنند یا خودتون میرید؟
آخه من بعضی اوقات که از کشیک اومدم و واقعا خستم و حتی شوهرم خودش هم از خستگی داره میمیره باز میگه بیا بریم خونه مامانم!!!!!!!!!!و وقتی میگم با این خستگی میگه اووووووووو یه هفته است نرفتیم. در صورتیکه مطمئنم خودش تنهایی چند بار رفته خونشون.
راستش بخواین من 1.به خاطر خواهرش زیاد دوست ندارم برم.2. از طرفی پدرشون خیلی دیر میاد خونه و ما مجبوریم تا دیروقت بمونیم و فردا صبح پاشدن ساعت پنج ونیم واقعا سختمه.
3.البته مامانش برعکس گذشته که دعوتمون میکرد حتی اگه یه ماه هم نرم خونشون هیچی نمیگه ،دعوتم نمیکنه .
میشه شماها هرچند روزیه بار میرید خونه پدرشوهرتون؟
دعوتتون میکنند یا خودتون میرید؟ خونه مامان خودتون چطور؟ تنهایی یا با همسرتون؟
من مامان خودم، دعوتومن میکنه هرهفته با هماهنگی خودمون هروقت که هردوتامون بتونیم .اونجا هم کسی نیست مثل خواهرشوهرم که شوهرمو آزار بده. خیلی هم زود برمیگردیم.اما با همه این احوال شوهرم مقایسه میکنه و من این جور وقتا احساس میکنم شوهرم خیلی بچه است. اگه نرم احتمالا یا جروبحث میشه یا بعدا تلافی میکنه.










علاقه مندی ها (Bookmarks)