سلام پوپک عزیز
همیشه تصورم این بود که دکترها خیلی مقاومندچون با بیماران زیادی سر و کار دارند و اونقدر باید دلشون و ذهنشون وسیع باشه که درد بیماری رو درمان کنند
همیشه در نظرم دکترها دلسوزترین و با محبت ترین انسانها بوده اند
و مطمئن هستم شما هم جزء همین دسته ای مگه نه!
عزیزم لینک زیر رو بخون
کلیک کن
پوپک جان می خواستم برایت پست بنویسم دنبال مطلبی بودم که در رابطه با نحوه برخورد صحیح با خانواده همسر در این مواقع هست
ولی متاسفنه کاری پیش اومده باید برم
خانوم گل حتما عروسی رو برو هرچی گفت محترمانه برخورد کن ولی مبادا به شوهرت چیزی بگی ها
بعدا می گم چرا
مواظب خودت باش






چون با بیماران زیادی سر و کار دارند و اونقدر باید دلشون و ذهنشون وسیع باشه که درد بیماری رو درمان کنند 



علاقه مندی ها (Bookmarks)