فکر کنم باید خیلی روی خودم کار کنم. نمیدونم میتونم انقد دریا دل و خوب باشم در مقابل بدیهای دیگران.
یعنی میشه آدما این طوری فکر کنند و جواب تمام بدیها رو با خوبی بدن؟
خداکنه انقد ایمانم قوی باشه که همه رفتارام به خاطر خدا باشه و از کسی توقع خوبی نداشته باشم. میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)