به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 47

موضوع: +خواهر شوهر

Threaded View

  1. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 آذر 89 [ 04:50]
    تاریخ عضویت
    1389-8-05
    نوشته ها
    74
    امتیاز
    1,859
    سطح
    25
    Points: 1,859, Level: 25
    Level completed: 59%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    240

    تشکرشده 240 در 63 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خواهر شوهر

    سلام
    من تو زندگي شخصي خودم قائل به رو راستي با افراد بوده ام.
    سعی کردم جوري زندگي كنم كه چيزي براي پنهان كردن از ديگران نداشته باشم
    تا حالا هم موفق بوده ام.
    براي رفع یک مشكل سه را ه هست

    - حل مشكل
    -كنار امدن با مشكل
    - حذف مشكل
    من با كنار امدن با مشكل به قيمت له شدن شخصيت مخالفم.
    انچه كه تو اسلام به اش توصيه شده با توجه به جميع جهات در درجه اول حل مشكل است
    اما حذف مشكل هم اشاره شده
    نمونه اش هم بحث طلاق است كه به نوعي حذف مشكل تلقي مي شود
    با اينكه طلاق پايه هاي عرش خدا را مي لرزاند اما به عنوان بد ترين حلال و به عنوان راهكار اخر مطرح شده

    براي كنار امدن با مشكل (البته نه مشكلي مثل شما) و ان هم در شرايط اجباري فقط ثواب تحمل و صبوري
    براي صابر وعده داده شده..

    از نظر ديني سفارش شده كه مرد نسبت به همسر خود خصوصا در جمع
    بسيار محتر مانه رفتار كند و شخصيت و احترام وي را حفظ كند تا ديگران جسارت بي احترامي به زن را نداشته باشند..
    و در صورت بي احترامي ان هم به اين اشكاري مرد موظف به حمايت از همسر مي باشد
    كه الان اين قصور از جانب شوهر شما صورت پذيرفته.

    با توجه به نوشته هاي شما به نظر من خواهر شوهر شما پرده هاي حريم وحيا را در مورد شما
    دريده.من براي اين افراد در زندگي خودم جايگاهي قائل نيستم.چه فاميل نسبي و چه سببي!.


    راهكار تغافل هم تنها تا موقعي عملي است كه اميد به اصلاح باشد.اما اگر تغافل موجب گستاخي فرد شود ديگر جايز نيست.

    البته اين ديدگاه من است (هر چند زیاد هم من در اوردی نیست )و ممكن است در مورد شما صادق نباشد

    شايد ديدگاه كمي مردانه باشد اما به هيچ عنوان براي خوشايند شخصي شما نوشته نشده است.

    در هر حال اميدوارم موفق باشيد..


  2. 3 کاربر از پست مفید kashmar تشکرکرده اند .

    kashmar (شنبه 27 آذر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.