آقای آفتاب زمستانی 77،
حرفهای نادیا را بخونین. بیان دیگری از حرفهای من و خیلی از خانمهای مجرد دیگه است. آقایون در پست هاشون بیشتر به نیاز جنیسی اشاره دارند و خانمها به نیاز به همراه. نه اینکه خانمها نیاز جنیسی ندارند یا آقایون معنی همراهی را نمی فهمند، نه، هر دو نیاز را هر دو دارند اما اولویتش فرق داره.
نیاز جنسی راحت تر قابل رفع است تا نیاز همراهی و دوستی. آقایون می تونن عاشق نباشند و ارتباط جنسی برقرار کنند، اما متاسفانه خانمها نمی تونند. یه جایی خوندم که مهمترین اندام جنسی یک زن مغزشه. واقعا هم همینه.
به هر حال اگر دخترها گریزانند از ازدواج، بخاطر نداشتن نیاز جنسی تیست، بخاطر نداشتن خواستگار هم نیست ( بخاطر نداشتن خواستگاریه که سرش به تنش بیارزه ) ... فقط یکی از دلایلت درسته. بخاطر یک تجربه شکست برای خودشون یا نزدیکانشون است.
گفتید که برای نشان دادن اعتماد به نفس بالاست. ربط بین تجرد و اعتماد به نفس بالا چیست؟؟
من نگفتم ما دوست نداریم ازدواج کنیم. گفتم حوصله نداریم. خسته تر از این حرفهاییم که بخواییم یکی دیگه رو هم جمع کنیم. تا تقی به توقی می خوره می خوان بگن تقصیر زنش بود. اگه بهش می رسید، اگه فلان می کرد .... اما هیچی هیچوقت تقصیر مرد نیست. مرد فقط مسول امور مالی است که اون هم اگر نشد زیاد مهم نیست، زن باید قانع باشد. اما مسولیت بقیه زندگی با زن است. از تامین عشق و آرامش و کنترل هوی و هوس مرد و تربیت بچه و رفع و رجوع مسایل و مشکلات دو خانواده ( خانواده خودش و همسرش) و هزار و صد تا مسولیت دیگه ...
مسولیت سنگینی که در ازاش محبت و صداقت می خواد. چیزی که متاسفانه هر روز داره نایاب تر می شه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)