توی پست قبلیم . نظر دوستان کاملا واضح بود .سلام دوست عزیز
هر وقت با خانوادش مسئله ی شما را مطرح کرد و به طور رسمی آمد خواستگاری اون وقت بهش فکر کن الانم ارتباطت را قطع کن
راه و بیراهه کاملا واضح هست . و دوستان هم هر کدوم به نحوی اشاره داشتند .
حالا اگر شما نظر دوستان رو دوست ندارید . میتونید کاری که خودتون دوست دارید رو بکنید چرا تاپیک رو کش میدید و سوالی که بیست بار جواب داده شده رو دوباره می پرسید ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)