سلام حامد جان
من که توی زندگی مشترکم واقعا" خسته ودلزده شدم چون به هیچ کدوم از ارزوهام که نرسیدم هیچ که همه چیزم رو هم از دست دادم و واقعا" دیگه حالم از هر چی عشق و عاشقی هست بهم می خوره از طلاق هم می ترسم چون تحمل عواقب بعدش رو هم ندارم . خیلی وضعم خرابه نه؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)