سلام خانم رضوان
من فقط نظاره گره نوشته هات بودم ولی الان برای خودم بعنوان یه برادرکوچیک لازم دیدم راهنماییتون کنم حس میکنم که 100% قطعاجریان ازاین قراره رییس شرکتتون با پسره میخوان بدبختت کنند(بخاطراینکه بهتون مهریه ندن ومدرکی داشته باشند) حواستو خیلی جمع کن زنگ خطرخیلی هوشیارباش باکسی هم (باجنس مخالف)به هیچ وجه ارتباط برقرارنکن تابه احتمال قوی به دامی که برات پهن میخوان بکنن نیفتی بازم میگم زنگ خطر(چه دانشگاه_یامحل کار _یا بیرون)باکسی به هیچ وجه رابطه نداشته باش
من ازنوشته هات فهمیدم شما یه دختر احساساتی وساده وپاک و معصوم هستین این خودش یه حسن براتون.ودرموردشوهرت اینکه ایشون یه ادمیه که بدون تفکرزندگی میکنه ودنباله خوش گذرانی وهوسهای خودش هستندکه به هیج وجه قابل اصلاح نیست چون شخصیتش زیرصفر وپولداره (مثل مردهای زمان قاجار فقط دیکتاتور)اخرین توصیه من به شماخواهرگرامی اینکه سعی کن ذهنیاتتو نسبت به شوهر بی مسولیت وهوس باز مسموم نکنی چون فایده نداره بعدش سریع اقدام کن به مهریه حتی یک سکه هم گذشت نکن اگه تو دادگاه بگه من سکه ندارم سریع جلبشوبگیر که مجبوربشه ازترس زندان رفتن تا قرون اخرپرداخت کنه خواهر من الان شما سنی ندارین سعی کن فقط تمرکزتو به دانشگاه متمرکزکنی مهریتون هم به امروز15705000 صدوپنجاهوهفت میلونوپنجاه هزارتومان میشودفقط خواهش میکنم از یک ریالش هم نگذر تا تنبیه بشه به امیداینکه موفق پیروز مویددرتمام مراحل زندگیت باشی









علاقه مندی ها (Bookmarks)