بعد از خداوند این پدر ومادر هستندکه به گردن ما بچه ها حق دارن .حتی اگه هیچ کاری برای ما نکرده باش.
اونها به ما زندگی دادن .
همین کافیه که احترامشون رو نگه داریم وبا محبت باهاشون رفتار کنیم.خدا رو شکر کن که پدر ومادرتون ( انشاءالله هزار سال سایه شون بالا سرتون باشه )هستند وشما میتونی با محبت واحترام گذاشتن خدا رو از خودت راضی وخشنود کنی.
شما پدر ومادرتون رو دوست داری واین از نوشته هاتون پیداست، ولی باید این رو در عمل ورفتار هم نشون بدی واونها این دوست داشتن رو حس کنند.
میگی وقتی عصبانی میشی ، نا خودآگاه تن صداتون بالا میره ، خواهر خوبم ،دریا جان ،خانوم خوشگله ، همین بالا رفتن صدا حتی بدون زدن هیچ حرفی ،کافیه که دل اونها از ما برنجه وآزرده خاطر بشن .
اشکالی نداره که وقتی می بینیشون مثل اونها نمی تونی روبوسی وخوش وبش داشته باشی ،ولی می تونی این رو همون موقع به مادرتون بگی .با خوشرویی وخنده بگی که دلت میخواد که مثل اونها این کار رو انجام بدی ولی نمی تونیو ازشون عذر خواهی کن .
اگه دیر به دیر میری خونشون حتما باهاشون تماس تلفنی داشته باش واونها رو به خونت دعوت کن.مطمئنا اونها فقط برای خوردن وپذیرایی شدن به خونه شما نمیان .شما اگه بهترین پذیرایی رو هم داشته باشی ولی روی خوش از شما نبینن مثل این میمونه که هیچ کاریبراشون انجام ندادی وتمام زحماتی که کشید انگار به هدر رفته .
گهگاهی وقتی برای خودت وفرزندت به خرید میری ، برای اونها هم یه هدیه کوچیک بگیر (البته با اجازه از همسرتون ) وبراشون ببر واونها از اینکه به یادشون بودی حتما خوشحال خواهند شد.
مهمترین واولین کاری رو که می تونی انجام بدی اینه که سعی کنی پرخاشگری رو بذاری کنار ،تن صدا رو بالا نبری ( اونها این توقع رو از ما ندارن )وپشت چشم هم نازک نکنی .واگه هم نتونستی وکمی پرخاشگری کردی ، بلا فاصله حتما ازشون عذر خواهی کنی.
دریا جان هر چه سریعتر این حالت فهر رو از بین ببر.
در اسرع وقت دوتا هدیه ویه دسته گل خوشگل بگیر وبا کوچولوت به خونشون برو و این دفعه رو سعی کن یه بوسه بصورت مادرت بزنی .مطمئن باش اونها خوشحال میشن .
یه جا یه جمله ای در باره محبت میخوندم خیلی خوشم اومد عین اون جمله رو برای شما هم مینویسم.
[/color]]محبت مثل یک گردنبند الماس زیبا ودرخشنده است .اگر این گردنبند را داخل پیراهنت بیاندازی ،هیچ کس متوجه نخواهد شد که تو ان گوهر یگانه را داری ،بنابر این آن را روی لباست بیانداز وبه همه آن را نشان بده تا هم زیبایی تو دوچندان شود ،هم دیگران از وجود آن گردنبند زیبا لذت ببرند.
یادت نره مارو حتما از نتیجه کار با خبر کن ، من که منتظرم ببینم چیکار میکنی.
:










علاقه مندی ها (Bookmarks)