به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 12 اردیبهشت 90 [ 19:26]
    تاریخ عضویت
    1389-7-22
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    1,830
    سطح
    25
    Points: 1,830, Level: 25
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    117

    تشکرشده 116 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: محبت کردن بلد نیستم.

    بعد از خداوند این پدر ومادر هستندکه به گردن ما بچه ها حق دارن .حتی اگه هیچ کاری برای ما نکرده باش.
    اونها به ما زندگی دادن .
    همین کافیه که احترامشون رو نگه داریم وبا محبت باهاشون رفتار کنیم.خدا رو شکر کن که پدر ومادرتون ( انشاءالله هزار سال سایه شون بالا سرتون باشه )هستند وشما میتونی با محبت واحترام گذاشتن خدا رو از خودت راضی وخشنود کنی.
    شما پدر ومادرتون رو دوست داری واین از نوشته هاتون پیداست، ولی باید این رو در عمل ورفتار هم نشون بدی واونها این دوست داشتن رو حس کنند.
    میگی وقتی عصبانی میشی ، نا خودآگاه تن صداتون بالا میره ، خواهر خوبم ،دریا جان ،خانوم خوشگله ، همین بالا رفتن صدا حتی بدون زدن هیچ حرفی ،کافیه که دل اونها از ما برنجه وآزرده خاطر بشن .
    اشکالی نداره که وقتی می بینیشون مثل اونها نمی تونی روبوسی وخوش وبش داشته باشی ،ولی می تونی این رو همون موقع به مادرتون بگی .با خوشرویی وخنده بگی که دلت میخواد که مثل اونها این کار رو انجام بدی ولی نمی تونیو ازشون عذر خواهی کن .
    اگه دیر به دیر میری خونشون حتما باهاشون تماس تلفنی داشته باش واونها رو به خونت دعوت کن.مطمئنا اونها فقط برای خوردن وپذیرایی شدن به خونه شما نمیان .شما اگه بهترین پذیرایی رو هم داشته باشی ولی روی خوش از شما نبینن مثل این میمونه که هیچ کاریبراشون انجام ندادی وتمام زحماتی که کشید انگار به هدر رفته .
    گهگاهی وقتی برای خودت وفرزندت به خرید میری ، برای اونها هم یه هدیه کوچیک بگیر (البته با اجازه از همسرتون ) وبراشون ببر واونها از اینکه به یادشون بودی حتما خوشحال خواهند شد.
    مهمترین واولین کاری رو که می تونی انجام بدی اینه که سعی کنی پرخاشگری رو بذاری کنار ،تن صدا رو بالا نبری ( اونها این توقع رو از ما ندارن )وپشت چشم هم نازک نکنی .واگه هم نتونستی وکمی پرخاشگری کردی ، بلا فاصله حتما ازشون عذر خواهی کنی.
    دریا جان هر چه سریعتر این حالت فهر رو از بین ببر.
    در اسرع وقت دوتا هدیه ویه دسته گل خوشگل بگیر وبا کوچولوت به خونشون برو و این دفعه رو سعی کن یه بوسه بصورت مادرت بزنی .مطمئن باش اونها خوشحال میشن .
    یه جا یه جمله ای در باره محبت میخوندم خیلی خوشم اومد عین اون جمله رو برای شما هم مینویسم.
    [/color]]محبت مثل یک گردنبند الماس زیبا ودرخشنده است .اگر این گردنبند را داخل پیراهنت بیاندازی ،هیچ کس متوجه نخواهد شد که تو ان گوهر یگانه را داری ،بنابر این آن را روی لباست بیانداز وبه همه آن را نشان بده تا هم زیبایی تو دوچندان شود ،هم دیگران از وجود آن گردنبند زیبا لذت ببرند.
    یادت نره مارو حتما از نتیجه کار با خبر کن ، من که منتظرم ببینم چیکار میکنی.
    :

  2. 3 کاربر از پست مفید **leili** تشکرکرده اند .

    **leili** (چهارشنبه 17 آذر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از خودم راضی نیستم
    توسط zzzz در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 31 اردیبهشت 94, 13:23
  2. انتقاد پذیر نیستم و از این مسئله رنج میبرم.
    توسط sadat71 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 اردیبهشت 94, 20:29
  3. خبر خوش : خدا را شکر من دیگه افسرده و ناراحت نیستم من خوب شدم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 19 دی 93, 13:06
  4. برای شوهرم،هیچی نیستم.
    توسط انتها در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 09 آذر 93, 22:02

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.