و نکته ی دیگه ای هم که هست اینه که، اینجا حرف سر درست یا غلط بودن این رفتاره.
اگر این رفتار درست باشه، باید منطقا پذیرفت.
حالا از احساسی ، کسی نمی تونه بپذبره، این یه مقوله جدا می شه.