و نکته ی دیگه ای هم که هست اینه که، اینجا حرف سر درست یا غلط بودن این رفتاره.
اگر این رفتار درست باشه، باید منطقا پذیرفت.
حالا از احساسی ، کسی نمی تونه بپذبره، این یه مقوله جدا می شه.
تشکرشده 355 در 151 پست
و نکته ی دیگه ای هم که هست اینه که، اینجا حرف سر درست یا غلط بودن این رفتاره.
اگر این رفتار درست باشه، باید منطقا پذیرفت.
حالا از احساسی ، کسی نمی تونه بپذبره، این یه مقوله جدا می شه.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)