سلام ssllrr
پيشنهاد مي دهم از طريق مشاوره حضوري مشكل خود را پيگيري كنيد.
فكر مي كنم جلساتي نياز باشد كه آگاهي ها خود را متناسب با روند زندگي پيش روي خود ارتقاء بخشيد.

همچنين توصيه مي كنم:
چون مسائل اين چنيني جزء مشكلات پايه (آگاهي)محسوب مي شود، اگر مدتي به مطالعه مقالات و يا پرسش و پاسخ هاي مشابه بپردازي، بهتر از اين تاپيك مي تواني به نتيجه برسي. در اين تاپيك خيلي يكسويه مسائل پيش مي رود و نتيجه اي كه مي گيري بسيار كم هست. مثالش همين پيشنهاد بنده در پست اخيرم بوده است، كه باز شما دوباره در پست بعدي همان نظري را داده ايد كه در پست قبلي گفته ايد:




نقل قول نوشته اصلی توسط ssllrr
:302:
.....مدتی است احساس شکست میکنم.تمام هم سن های من سر کار هستند در آمد دارند و یاازدواج کرده اند ....
....
....
اما با توجه به شخصیت خانوادگی که داریم نمی توان هر کاری را قبول كنم.
نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی

با سلام

يعني شما براي تشكيل زندگي و ازدواج نياز به كار داريد.
كار هم در ابتدا بايد با شرايط شما منطبق باشد(نه با موقعيت خانواده اتان)، انشاء الله مشغول كه شدي ، به تناسب كه مهارت و علم بيشتري كسب كرديد مي توانيد كارتون را ارتقاء دهيد.



نقل قول نوشته اصلی توسط ssllrr
نمیتوانم هر کاری را قبول کنم . یعنی شخصیتم اجازه نمی دهد سر هر کاری بروم