خانم مشکل
از اين برادرت بپذير.يه ادم از جنس مخالف هيچ وقت تاکيد مي کنم هيچ وقت مثل يه دوست همجنس نمي تونه باشه.(ان هم تازه با شرایط عاطفی رئیس شما و شخصیت دلسوز جنابعالی)
روابطتون را با رئيس هر چي هست بغير از مسائل کاري قطع کنيد
در دو دل-بيان مشکلات زندگي و ساير کارهايي از اين دست ناخواسته هم به زندگي شما لطمه مي زند هم به زندگي رئيس.
نمي خواهي که زندگيت نابود شه!
پس به هيچ عنوان اين کار ها را نکن
فقط روابط رسمي در حيطه کاري نه چيز ديگر.
موفق باشي.








علاقه مندی ها (Bookmarks)