سلام پرستو جان
بقول خانم هنرمند زیاد مسئله اختلاف تحصیلی را بزرگ نکنید، حالا که دیگر کار از کار گذشته است اما اگر شوهرتان این حرفشنوی را از شما دارد ، از شما میخواهم که کمکش کنید تا ادامه تحصیل بدهد.
اگر کاملا بیسواد است که برای او "واجب" است تا باسواد شود و اگر سواد کمی هم دارد حتما او را تشویق کنید که به کلاسهای شبانه برود و اگر این اجازه را به شما میدهد که در کارهایش دخالت کنید برایش کتاب بخرید اسمش را در کلاسهای سواد آموزی بنویسید یکوقت دیدید آنقدر از این کار خوشش آمد و آنقدر ادامه داد که به درجه دکترا رسید ! باور کنید جدی میگویم خیلی ها از نهضت سواد آموزی به دانشگاه هم راه پیدا کردند.
موفق باشید :D








علاقه مندی ها (Bookmarks)