سلام ايسان
خوش به حال شوهرت برو حالشو ببر كي گفته اصلا اين بده . منتها:
همه عشقهاي انساني از دلبستگي و سرانجام به وابستگي ختم ميشوند
شما نياز داريد ارتباط خودتونو با خدا قويتر كنيد ارتباطي كه به وارستگي ختم ميشود
موفق و مويد باشيد
تشکرشده 84 در 41 پست
سلام ايسان
خوش به حال شوهرت برو حالشو ببر كي گفته اصلا اين بده . منتها:
همه عشقهاي انساني از دلبستگي و سرانجام به وابستگي ختم ميشوند
شما نياز داريد ارتباط خودتونو با خدا قويتر كنيد ارتباطي كه به وارستگي ختم ميشود
موفق و مويد باشيد
جلال (پنجشنبه 11 آذر 89)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)