لازم نيست اجازه بديد كسي سرتون كلاه بذاره تا شما رو محترم بدونن!!
يه فرمول ساده اس....با مردم طوري رفتار كنيد و سخن بگوييد كه دوست داريد با شما آنگونه رفتار كنند و سخن بگوييند!!
يا به عبارتي به اطرافيانتون احترام بذاريد تا اونها هم به شما احترام بذارن...مقرراتي بودن و انظباط داشتن خوبه اما نه به حدي كه باعث ايجاد فاصله بين شما و همكارانتون بشه!!
تعاااااااااااادل رو رعايت كنيد!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)