كاشمر عزيز و سيسيلي مهربون و بقيه دوستان كه منو راهنماي كردين از همتون ممنونم
تسوكه جان چشم سعي ميكنم به شوهرم علت گريه هامو بگم
كاشمر عزيز نه ريسم ادم خوبيه ساليان ساله كه پيشش كار ميكنم هيچ سوئ نيتي نداره اما ميدونم كه از زنش بدش مياد با هاش تفاهم ندارند و چندين بار تا بحال بهم گفته خوش به حال شوهرت كه زن خوبي مثل تو داره رابطه من و ريسم مثل دوتا دوست همجنس ميمونه مشكلاتم را باهاش در ميان ميزارم اما ميدونم هيچ نظري بهم نداره
باشه صدقه هم يادم نميره ممنومن
سيسيلي مهربون داستان زندگيتو در مورد نامادريت خوندم خدا مادرت را بيامرزه
نه خدا را شكر من تا بحال هيچ عزيزي را از دست ندادم چون خدا ميدونه كه اصلا صبرش را ندارم
خوب سعي ميكنم افكارم را مثبت كنم
سيسيلي جان خدا واقعا بهت صبر بده كه باباي مهربونت را هم راز دست دادي خدا بيامرزه از خداي مهربون برات صبر ميخوام









علاقه مندی ها (Bookmarks)