baby عزيز راس ميگي اين برام يه مشكل شده با اشكام شوهرم را ازار ميدم و اونم از اين بابت ناراحته اما دليلش را بهش نگفتم كه همش فكر ميكنم بميري
بي بي عزيز و مهربان من نتونستم مطالبي كه ستاره در مورد فيلتر گذاشتنفكر بد گذاشته را پيدا كنم اگه ميشه كمك كنيد پيداش كنم
ani مهربان چشم حق با شماست اما من تازه واردم و نميدونم از كجا بايد اسمم را عوض كنم از بابت راهنمايي كتاب هم ممنون
مدير عزيز
ممنون از راهنمايي تون اما من جايي زندگي ميكنم كه روانشناس نداره اگه ميشه با تجربيات خودتون مرا ياري كنيد
و تشكر از همه دوستان كه به تاپيك ما سري زدن اما تو را خدا بي پاسخ نريد نياز به كمكتون دارم ممنون علي يارتان باد









علاقه مندی ها (Bookmarks)