سلام.
برای چی می ترسی.خوب حالا اگر هم دیدیش مثل یک غریبه رفتار کن.نه سلامی نه علیکی.راهت رو ادامه بده و برو.
کاری که شما کردی بر خلاف فطرت یک زن است.برای همین الان از درون احساس بدی داری.
شما با تمام کارهاتون چه مستقیم و چه غیرمستقیم غرور خودتون را شکستید و اعتماد به نفستان را پایین اوردید
و البته اعتماد به نفس ان اقا را بالاتر برده و مغرور ترش کردید.
مهم اینه که الان از این کارت درس بگیری و دوباره تکرار نکنی.به این فکر هم نباش که بری با کس دیگری دوست شوی تا این اقا را فراموش کنی که از چاله در می ایی می افتی تو چاه.
با دوستان همجنست بیشتر مراوده داشته باش.
نهایتا از ارتباط بیشتر با ان اقا به شدت پرهیز کن و به فکر اینده های بهتر باش.
موفق باشی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)