سلام.
متاسفانه يکي از افکار غلطي که باعث عقب ماندگي مسلمانان شده امثال اين جمله ها است که
"هر چي قسمت باشه-هر چي خدا بخواهد همان ميشه و ...."
قانون جذب يکي از مهمترین کشفيات بشر در مورد قوانين وضعي توسط خداوند است.
.اگر اسيد را با باز ترکيب کني نمک مي دهد و اب
نگو اگه خدا بخواد ميده اگه نخواد نمي ده .خداوند قانون را خواسته است
خدا تو را افریده -قوانين و راز ها را افريده.نشسته کنار فقط مانیتور ميکنه-حاصل قانون ربطی به خدا نداره-ربط به تو داره.
اما پس نقش خدا در زندگي چي مي شود؟
نقش دعا که حتی قضای الهی را باطل می کنه چی میشه؟
نقش شب قدر چی میشه؟
و .....
اولا باید گفت خدا در زندگی هیچ کس وارد نمیشه.اولا باید بخواهی تا بیاد(ادعونی استجب لکم)
و ثانیا اینکه اگه به نفعت باشه دخالت می کنه.ممکنه یه خواسته ای مثلا ازدواج با شخصی ظاهرا به نفعت باشه
اما باطن ان کار چیز دیگری است .(بس دعا ها کان زیان است و هلاک از کرم می نشنود یزدان پاک.)
-و سخر لكم ما فى السماوات و الارض
هر انچه که در اسمانها و زمین است را به تسخیر اندیشه های تو در اوردیم
اصولا انسانها دو نوع قدرت دارند برای خلق دستاورد ها
یکی قدرت جسم شان: که در این حالت هدف ثابته تو باید جون بکنی-بیل بزنی-عرق بریزی و ....
و دیگری قدرت فکر و قدرت ضمیر نا خود اگاه انسان
که در ان اندیشه- هدف ها و منابع را به سمت تو می اورد-یک قدم تو بر می داری ده ها و صد ها قدم کائنات به سمت تو!
-انسان خلیفه الله در زمین است.از منظر خدا هدف ها نیستند که بزرگ ان یا کو چک.
این انسانها هستن که بزرگ اند یا کوچک.هدف های شما برای خدا بزرگ و کوچک نداره-تو یاید بزرگ شوی
و در نهایت از کوزه همان برون تراود که در اوست
-اینده تو را تصمیمات و اندیشه امروز تو خلق می کند
بیرون ز تو نیست انچه در عالم هست از خود بطلب هر انچه خواهی که تویی
قانون جاذبه می گوید هر رشته فکری هم جنس خودش را در کائنات خدا جذب می کند.
هر احساسی از خودت داشته باشی همان احساس را بقیه نسبت به تو خواهند داشت.
بسیاری از بیماریهایی که انسانها امروزه دچارش هستند بیماریهای سایکولوژیک یا روحی روانی هستند که در اثر فکر کردن و جذبشان به وجود می اید.مثلا اینقدر فکر میکنه که نکنه زخمم چرک کنه تا اخرش همین هم میشه!
بیان قانون راز از دیدگاه مولانا:
تشنگان گر اب جویند از جهان اب هم جوید ز عالم تشنگان
اما در مورد بحث تغافل(رها کن تا بیابی نه این که بچسب تا برسی) من فکر می کنم به عنوان یک رویکرد مقطعی در برخورد با بعضی روابط انسانی و به صورت محدود می تواند موثر باشد.اما قانون نیست و نتیجه مشخصی نمی دهد.
نمیشه که از خدا غافل شد تا به سمتش رفت!
نمیشه از دیدن تابلوهایی که تو جاده هست غافل شد و انتظار مقصد را داشت!
و ....
انچه که در قانون جذب باعث اشتباه مردم شده این است که در کاربرد قانون جذب تنها مرحله اندیشه(طلب) و پاسخ کائنات را در نظر می گیرند در حالیکه پروسه جذب و خلق هدف در گرو حل معادله هستی است.
معادله هستی:
اندیشه+باور+روحیه+انگیزه+ار تباطات+تلاش+استقامت+شرایط محیط+خواست و عنایت خداوند+....=خلق هدف
نهایتا اگر می خواهید اطلاعات درستی از این قانون داشته باشید-در جهت درست پیش بروید vcd
سمینار راز از دکتر ازمندیان را تهییه و ببینید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)