سلام عزیزم
چه خوبه که اینطور باشه ولی من و شوهرم هر چه تلاش می کنیم چیز عاشقانه ای پیش نمی یاد دوران نامزدی هم خیلی نبود شاید چون هر دو مون عقل گراهستیم و یا اینطور وانمود می کنیم مثلا بارها شده بهش می گم چرا به من نمی گی دوستم داری جوابش فقط یه بوسه حتی از اینکه احساسش رو به زبون بیاره خجالتش می گیره دوران نامزدی جای اینکه برام گل بگیره من براش گل می خریدم و می دیدم دست خالی اومده هنوزم هدیه هاش لوازم خونس مثلا آباژور ، کریستال یعنی سعی نمی کنه منو بشناسه حالا نمی دونم من خیلی پرتوقعم







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)