سلام
برادرم به نظر من اگر با دختري آشنا شدي كه نميداني كه فرد مورد نظرت است حق داري
پاسخ پرسشت در پرسش كه كردي هست؟
چرا كه تو بايد با آن دختر بيشتر آشنا شوي بداني كه او با تو چقدر تفاهم دارد؟
وگرنه اين پرسش كلي است.
برادرت وم
در ضمن زندگي خيلي مهمتر از اين سه جملهايست كه گفتهايد بايد بيشتر تحقيق كنيد؟
يك عمره








علاقه مندی ها (Bookmarks)