[align=justify]نوشته اصلی توسط babak_a
سلام
این خانم بیشتر از هر چیز به "فضا" و "زمان" نیاز دارن.
فضا: n کیلومتر از هر پسری.
زمان: به اندازه ی لازم: تا وقتی که "کاملا" نسبت به رابطه ی قبلی بی تفاوت بشه. نه خشمی، نه دلتنگی ای، نه دل شکستگی ای، نه تداعی خاطره ی خوب یا بدی، و ...
مسلما فاکتور زمان بستگی به روحیات و شخصیت فرد داره، اما در مورد "فضا" اینطور نیست. و فکر می کنم این شخص با هر نوع شخصیت و روحیه و ... نیاز داره تا وقتی کاملا از رابطه ی قبلی خالی نشده، وارد رابطه ی جدیدی نشه.
اگه رابطه ی جدید سطحی باشه، که باعث می شه حواسش از تجربه ای که داشته بصورت موضعی پرت بشه، و نتونه اونطور که شایسته هست تجربیاتش رو دسته بندی کنه، و پایه ی روابط بعدیش قرار بده.
و اگه رابطه ی جدید جدی بشه که هر دو طرف ضربه خواهند خورد.
از طرفی نظر من این هست که این شخص "به تنهایی" باید از این مرحله عبور کنه، و این باری هست که اگه به تنهایی به دوش بکشه، به اندازه ی وزن بارش بزرگ می شه ولی اگه با هر بهانه ای زمینش بگذاره، یا بخواد قسمتیش رو با کسی سهیم بشه، یکی از بزرگترین فرصت های زندگیش رو برای "رشد" از دست می ده.
من فکر می کنم بهتره حتی به منظور کمک کردن، بهش نزدیک نشید و تنهاش بگذارید. (اینطور که از توضیحاتتون به نظر می رسه در آستانه ی شکل گیری یک رابطه قرار دارید.)
در کل خانم ها معمولا انعطاف پذیری خوبی در این موارد نشون می دن، به شرط اینکه از فضا و زمان لازم برخوردار باشن.
موفق باشید.
[/align]









علاقه مندی ها (Bookmarks)