به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 02 اسفند 89 [ 16:24]
    تاریخ عضویت
    1388-1-18
    نوشته ها
    519
    امتیاز
    5,952
    سطح
    50
    Points: 5,952, Level: 50
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 198
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,677

    تشکرشده 1,685 در 458 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: خانوما......چقدر زمان ميبره؟؟؟؟؟؟

    [align=justify]
    نقل قول نوشته اصلی توسط babak_a
    یه حمصهین دختری بد از تموم شدن کامل رابطه، به چه چیزی نیاز داره.

    سلام


    این خانم بیشتر از هر چیز به "فضا" و "زمان" نیاز دارن.


    فضا: n کیلومتر از هر پسری.

    زمان: به اندازه ی لازم: تا وقتی که "کاملا" نسبت به رابطه ی قبلی بی تفاوت بشه. نه خشمی، نه دلتنگی ای، نه دل شکستگی ای، نه تداعی خاطره ی خوب یا بدی، و ...


    مسلما فاکتور زمان بستگی به روحیات و شخصیت فرد داره، اما در مورد "فضا" اینطور نیست. و فکر می کنم این شخص با هر نوع شخصیت و روحیه و ... نیاز داره تا وقتی کاملا از رابطه ی قبلی خالی نشده، وارد رابطه ی جدیدی نشه.

    اگه رابطه ی جدید سطحی باشه، که باعث می شه حواسش از تجربه ای که داشته بصورت موضعی پرت بشه، و نتونه اونطور که شایسته هست تجربیاتش رو دسته بندی کنه، و پایه ی روابط بعدیش قرار بده.

    و اگه رابطه ی جدید جدی بشه که هر دو طرف ضربه خواهند خورد.

    از طرفی نظر من این هست که این شخص "به تنهایی" باید از این مرحله عبور کنه، و این باری هست که اگه به تنهایی به دوش بکشه، به اندازه ی وزن بارش بزرگ می شه ولی اگه با هر بهانه ای زمینش بگذاره، یا بخواد قسمتیش رو با کسی سهیم بشه، یکی از بزرگترین فرصت های زندگیش رو برای "رشد" از دست می ده.

    من فکر می کنم بهتره حتی به منظور کمک کردن، بهش نزدیک نشید و تنهاش بگذارید. (اینطور که از توضیحاتتون به نظر می رسه در آستانه ی شکل گیری یک رابطه قرار دارید.)



    در کل خانم ها معمولا انعطاف پذیری خوبی در این موارد نشون می دن، به شرط اینکه از فضا و زمان لازم برخوردار باشن.


    موفق باشید.

    [/align]

  2. 2 کاربر از پست مفید THEN تشکرکرده اند .

    THEN (سه شنبه 02 آذر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. چیکار کنم تنهام نذاره؟؟؟؟؟؟
    توسط donya66 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 04 مرداد 93, 16:22
  2. با نامزد لجبازم چکار کنم؟؟؟؟؟؟
    توسط m.milad در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 67
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 دی 91, 02:10
  3. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: جمعه 27 مرداد 91, 21:33
  4. تنهابرم کربلا یا نه؟؟؟؟؟؟
    توسط baran-tanha در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آبان 90, 00:00
  5. با خودخواهی همسرم چه کنم ؟؟؟؟؟؟
    توسط samamalek در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 44
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 مهر 90, 08:12

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.