با توجه به توضیحی که از خودت دادی :
ظاهر نجیب و برخورد سنگین شما به یک پسر این رو می فهمونه که شما یا به دنبال ازدواجی و یا اگر هم 1% درصد
دوستی رو قبول کنی ، هدف نهاییت ازدواجه ! یعنی در پی گذران وقت با کسی نیستی .
اغلب پسرها این قبیل پیشنهادات رو به خانم هایی می دن که در مورد اونها
اینطور (درست یا غلط) برداشت کرده باشن که خانم حاضره برای یه دوستیه وقت گذرانی به اونها چراغ سبز بده. و شما
از نظر اونها جزء این دسته به حساب نمیاین ، در مورد شما هر پسری می دونه اگر قدم پیش بگذاره باید به
یه ارتباط جدی باهاتون فکر کنه.
احتمالاً دوستای شما یا به لحاظ ظاهر کمی از شما بازتر هستن و یا ممکنه برخورد اجتماعی تری دارن که
این نحو برخورد هم خودش باعث می شه بعضی آقایون مشکل دار فکرای دیگه ای به اشتباه تو سرشون بیاد
![]()
![]()
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)