به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 15 آذر 89 [ 10:39]
    تاریخ عضویت
    1389-8-04
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    1,953
    سطح
    26
    Points: 1,953, Level: 26
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چطور می توان کسی را که دوست داری فراموش کرد؟

    Mahta[/quote][/code] جان نوشته:
    ببینم،نکنه فقط از سر احساس تنهاییه؟

    سلام. در جوابت باید بگویم که من کسی نیستم که به خاطر تنهایی کسی را دوست داشته باشم. من واقعا اون را دوست دارم ولی نمی توانیم با هم باشیم به خاطر شرایط متفاوت زندگیمان و با اینکه من پشیمان شدم اما حالا اون نمی خواهد که با هم باشیم. من می دانم که باید فراموشش کنم ولی نمی دانم چطور؟! اون خواه نا خواه تغییراتی را در زندگی ام آورده است که نمی گویم که نمی توانم اما نمی خواهم فراموشش کنم. من نمی خواهم کسی را فراموش کنم که من را به خدا نزدیک تر کرده است. همه زندگی ام فلج شده است.

  2. کاربر روبرو از پست مفید دنیای بزرگ تشکرکرده است .

    دنیای بزرگ (سه شنبه 02 آذر 89)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 18:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-04
    نوشته ها
    1,150
    امتیاز
    16,194
    سطح
    81
    Points: 16,194, Level: 81
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 156
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,211

    تشکرشده 1,247 در 437 پست

    Rep Power
    134
    Array

    RE: چطور می توان کسی را که دوست داری فراموش کرد؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط دنیای بزرگ
    Mahta
    [/code] جان نوشته:
    ببینم،نکنه فقط از سر احساس تنهاییه؟

    سلام. در جوابت باید بگویم که من کسی نیستم که به خاطر تنهایی کسی را دوست داشته باشم. من واقعا اون را دوست دارم ولی نمی توانیم با هم باشیم به خاطر شرایط متفاوت زندگیمان و با اینکه من پشیمان شدم اما حالا اون نمی خواهد که با هم باشیم. من می دانم که باید فراموشش کنم ولی نمی دانم چطور؟! اون خواه نا خواه تغییراتی را در زندگی ام آورده است که نمی گویم که نمی توانم اما نمی خواهم فراموشش کنم. من نمی خواهم کسی را فراموش کنم که من را به خدا نزدیک تر کرده است. همه زندگی ام فلج شده است.
    [/quote]

    شما عاقل و بالغ و مختار هستید . اگر شما نخواهید کاری را انجام دهید هیچ کس نمیتواند شما را کمک کند .

    من تصور نکردم که با اون به خوشبختی می رسم، عقلم می داند که زندگی با اون مشکلات زیادی به همراه دارد ولی دلم می گوید نه! با جنگ این دو تا چکار کنم؟

    باز هم انخاب با شماست ، انتخاب حرف عقل یکسری پیامدهایی دارد و انتخاب حرف دل یکسری پیامد دیگر که هر دو هم کاملا مشخص هستند . این شمائید که میتونید انتخاب کنید و عواقب هر انتخابی هم کاملا بر گردن خودتان است .


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 55
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 تیر 94, 11:40
  2. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 خرداد 91, 22:27
  3. بعد از طلاق دیگر نمی توانم کسی رو دوست داشته باشم
    توسط ellena در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 07 اردیبهشت 91, 16:23
  4. ناتواني در بيان دوست داشتن
    توسط ايدا هاشمي در انجمن ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 07 دی 86, 01:57

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.