سلام yeylagh جان.

پیشنهاد من اینه:

به هیچ کس اجازه ندید وارد حریم خصوصی و روابط استثنایی شما و همسرتون بشه، وگرنه عواقب بدی براتون در پی خواهد داشت.

انتظار این رو نداشته باشید که با خوبی کردن بعضی ها رو آدم کنید! وقتی دیدید از یه رویه خاص جواب نمیگیرید حتما تغییر موضع بدید، حتما متوجه میشن که خبری شده و تغییری به وجود اومده، مسلما ایشون هم در رفتارش تغییر به وجود میاره. شاید لازم باشه کاملا رک رفتار بدش رو بهش گوشزد کنید، اما پیشنهادم اینه که بدون اینکه خودتون مستقیم وارد بشید، از طریق برادرتون گوشزد کنید که در رفتارش تجدید نظر بکنه.

اگه من بودم همچین آدمیو خفه می کردم!!! (شوخی کردم، یه موقع جدی نگیرید ها!)

شاد باشید.


نقل قول نوشته اصلی توسط SENSEI
از طریق برادرتون گوشزد کنید که در رفتارش تجدید نظر بکنه.

منظورم از طریق همسرتون بود.