هركسي هر جوابي ميده شما كاره خودتو ميكني...شما دوست داري يه جواب بشنوي: برو باهش دوست شو.همه چيزو فراموش كن كه چه كارهايي ميكنه.شخصيت خودتو زير پا بذار و در آخر با كسي ازدواج كن كه اصلا بهش اعتماد نداري.خوب حالا خيالت راحت شد؟؟؟
تشکرشده 14 در 12 پست
هركسي هر جوابي ميده شما كاره خودتو ميكني...شما دوست داري يه جواب بشنوي: برو باهش دوست شو.همه چيزو فراموش كن كه چه كارهايي ميكنه.شخصيت خودتو زير پا بذار و در آخر با كسي ازدواج كن كه اصلا بهش اعتماد نداري.خوب حالا خيالت راحت شد؟؟؟
daisy (دوشنبه 23 اردیبهشت 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)