به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Threaded View

  1. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 30 دی 90 [ 19:17]
    تاریخ عضویت
    1389-8-30
    نوشته ها
    5
    امتیاز
    1,831
    سطح
    25
    Points: 1,831, Level: 25
    Level completed: 31%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 11 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: توجه پسرهارو جلب نمیکنم !!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط flag
    دوست من احتمالا شما داری خودتو با یه سری دوستان یا دخترایی که میشناسی مقایسه میکنی که چرا اونا همش توجه جنس مخالفو حلب میکنن ولی تو نه! .

    میدونی علتش چیه؟ اینه که این تعداد دختران برای جلب توجه پسرا از راهکارهایی استفاده میکنند که به نظر من همش با یه غرور خاص دخترانه منافات داره.

    یه دوستی داشتم که افتخار میکرد فقط توجه پسرا رو به خودش جلب میکنه و بعد ولشون میکنه به امان خدا -یعنی ادعا میکرد نظر هرکسیو که بخواد میتونه جلب کنه-تقریبا هم همینطور بود باهاش که دانشگاه میرفتم پسرایی رو بهم نشون میداد ومیگفت اینا ازش خوششون میاد-راستم میگفت-چون خودم میدیدم که اون پسرا چطوری به این دوستم نگاه میکنن-ولی دوستم بعد محلشون نمیداد-باخودم میگفتم این چیکار میکنه که اینطوری مثلا یکی دنبالش راه میفته-که یه روز یکی از دوستان صمیمی مشترکمون واسم توضیح داد،که طی یه عملیاتی(حرفی-عکس العملی-چیزی) اینکارو میکنه.من به شخصه هیچوقت همچین کاری نمیکنم چون معتقدم غرورم با این ادا اطوارا خدشه دار میشه-والا شاید منم بدم نمیاد مورد توجه باشم.
    اینکه توجه کسیو جلب نکردی فقط از رفتارت ناشی میشه واحتمالا غرورت-اینم بدون پسرا از کسی که بهشون رو نمیده ممکنه خوششون بیاد ولی رو نمیکنن.پس ممکنه همین الان مورد توجه کسانی باشی(که صددرصدهستی).

    پس سعی کن این موضوع باعث بشه اعتمادبه نفست بالا بره نه اینکه به خودت شک کنی که شاید جذاب نیستی!
    دقیقا حرف منم همینه و اصلا اهل ادا اطوار نیستم ولی باور کنین دوستام دخترای خیلی سنگینی هستن و هیچ عکس العملی ندارن و همینم منو متعجب میکنه
    ولی در هر صورت این موضوع باعث میشه اعتماد به نفسم پایین بیاد.نه اینکه به خودم مطمئن تر شم


  2. 3 کاربر از پست مفید rose22 تشکرکرده اند .

    rose22 (دوشنبه 01 آذر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. متوجه ارتباط خواهرم بایک پسرشدم!چکارکنم؟
    توسط گندم. در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 14 آبان 95, 17:35
  2. ناتوانی در پاسخ به درخواست ازدواج پسرخاله
    توسط دوراهی1 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: پنجشنبه 06 شهریور 93, 09:58
  3. نحوه برخورد خانواده با دوستی دختر و پسر (متوجه ارتباط برادرم با دختری شدم)
    توسط زهرا 67 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 آذر 91, 18:01
  4. مشاورم: به پسر های اطرافت بیشتر توجه کن!!!!!
    توسط shabe barooni در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 تیر 90, 03:53
  5. مشكل توالت رفتن پسرم رو چطور حل كنم؟
    توسط گلپر در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 خرداد 87, 22:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:27 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.