البته بعد از مشاوره گرفتن که خیلی لازم است تو باید بدانی که شوهرت از یک سطح اشتها برخوردار است وتو از یک سطح دیگر ولی به هرحال این رابطه دوطرفه است و آن نمی تواند غذایش را کم کند ولی توباید اشتهای خودت را تا حدی به او نزدیک کنی که دکتر به شما یاد خواهد داد .بعد هم تو حتما ارضا نمی شوی اگر نه دوست من این رابطه ، رابطه ی چوب و چماقی که نیست به تمام اندامهای حسی تو دست می خورد و تو هم قاعدتا با ید لذت ببری مگر اینکه مشکلی داشته باشید .1- شریک جنسی تو نداند که با تو چگونه رفتار کند 2- به لحاظ روانی مسائلی سد راه لذت بردن تو بشود . شوهرت را از خودت دور نکن چون در روحیه اش اثر می گذاره و همیشه اینجوری فکر کن که وقتی در روابط جنسی با هم هستید آن لحظه برایتان باید خیلی باشکوه باشد از اثر انجام وظیفه در رابطه قرار نگیر چون شریک جنسی تورا دلسرد می کند . تقریبا 70% زندگی زناشویی همین مسئله است که به دلیل آموزشهای غلط واشکال داشتن رابطه و عدم رضایت کار به جدایی هم می کشد و از آن طرف هم اگر شما رابطه ی جنسی خوب و مناسب و درستی داشته باشید که هردو شما را خوشحال کندبا انرژی زیاد با مسائل و مشکلات زندگی روبه رومی شوید و راحت هم حل می کنید چرا که بیشتر به هم پیچیدن ها و گیردادن ها به خاطر همین ارضا نشدن است . موفق باشید







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)