سلام پیشنهادهای ارزنده ای به شما شد.
آنچه که در مورد پزشکی بود که دوستان هم سایت پزشکی معرفی کردند و هم نحوه حضور پیش پزشک را معرفی کردند.
اما آنچه به این سایت مربوط می شود.
اینکه اغلب ما ترس ها و اوهامی داریم که زائیده ذهن و خیالات ماست.
اینکه شما ترس داشته باشی که این اتفاق افتاده باشد.
اینکه ترس داشته باشید که اگر خانواده بفهمند.
اینکه ترس داشته باشید شما را بکشند
اینکه ترس داشته باشید پیوند خانواده ها به هم بخورد
و ....
همه اینها به خاطر اینست که سالها به این مسئله مرتب فکر می کنی.
اما خوبست که بدانی این مسائل که شما می گوئید بیشتر نگرانی ذهنی افراد قربانی است و در واقع این افکار آسیب خطرناکی به شما خواهد زد.
به هر حال انشاء الله آینده ازدواج می کنید و به خوبی می گذرد. ولی بعدها در زندگی اثر این ترسها در زندگیتون خواهد ماند.
به جای این همه ترس ، به بهانه ای با پزشک مواجه شو. و همه این ابهامات را از ذهن خود پاک کن.
اما اگر چنین جسارتی به خرج ندادبد و به پزشک مراجعه نکردید. مطمئن باشید، هیچ مشکلی برای شما پیش نمی آید و همه این نگرانی نسبت به آینده تخیل شما ست. چون شما در این زمینه گناهی نکرده اید و مستحق احساس گناه و حتی احساس ترس نیستید.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)