به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 35

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اردیبهشت 88 [ 01:56]
    تاریخ عضویت
    1387-10-17
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    3,707
    سطح
    38
    Points: 3,707, Level: 38
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 93
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    2

    تشکرشده 3 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Question اهمیت بکارت چیست؟

    سلام
    وقتی تاپیک "ترس از معاینه" رو خوندم یه سوالی ذهنمو مشغول کرد:چرا انقدر روی این قضیه تعصب بی جا هست؟
    بله متأسفانه بین دو جنس دختر و پسر انسانهای بی بندوبار وجود دارند اما من میخوام یه چیزی رو مطرح کنم.40% از موارد عدم بکارت بر اثر trauma ست(صدمه ی فیزیکی).ورزش هایی مثل دوچرخه سواری و اسب سواری و...ممکن است به پرده آسیب برساند.خوب پس برای اطمینان از بکارت دختر باید معاینه شود و...
    این همه وقت و انرژی و پول صرف چی میشه که بفهمی طرف با یکی رابطه داشته یا نه!اصلاً هم شرایط رابطه برای کسی مهم نیست که حالا شاید اون دختر گول خورده،ازش سوء استفاده شده یا...فقط یک پرده!همین و بس!اگه از نظر دینی به قضیه نگاه کنیم همه ی گناهان با توبه بخشیده میشه.در قرآن گفته شده با زناکار ازدواج نکنید ...مگر اینکه توبه کرده باشه.آیا اگه دختری باکره بود کسی تضمینی میده که در آینده به همسرش خیانت نکنه و آیا اگه باکره نبود اما توبه کرده بود و به همسرش (یا نامزدش) قول وفاداری بده آیا کسی میتونه بگه که این آدم حتماً در آینده خیانت میکنه؟ما همه در زندگی اشتباهات کوچک و بزرگی میکنیم حالا اگه یه دختر بر اثر خامی یا عدم آگاهی یا حتی با آگاهی کامل زنا کرده و الآن پشیمانه و توبه کرده انقدر نابخشودنیه که مردم برن گواهی پزشکی قانونی بگیرن؟و اون جمله ای که یکی از دوستان زیر پستش بود :"عیسی (ع) فرمود بسیار خوب آنقدر او را سنگ بزنید تا بمیرد اما سنگ اول را کسی بزند که تا به حال گناهی نکرده" شرح حال ما مردمیه که گناهی رو که خدا با توبه میبخشه ما نمیبخشیم در حالی که خودمون گناهان بسیار بزرگ دیگری حتی بدتر از زنا رو مرتکب میشیم.ما باعث میشیم که یک دختر ارزشش به یک پرده باشه!به نظر من جای معاینه و...بهتره دو طرف با صداقت همه چیز رو بگن.اگه یه دختر به طرفش بگه من تا به حال زنا نکردم و اگر اشکالی هست شاید به خاطر خود ارضاییه باورش انقدر سخته؟اگه بگه زنا کردم اما توبه کردم و پشیمونم و به تو وفادار میمونم باورش سخته؟اگه نتونیم رو حرف طرفمون در این قضیه و صداقتش اعتماد کنیم روی چه حسابی یک عمر میخوایم باهاش زندگی کنیم؟تازه به فرض هم که گواهی صادر شه وقتی در مملکت ما پزشک زنان پرده ی بکارت رو میدوزه پزشک قانونی نمیتونه گواهی دروغ بده؟ما بسیار بدتر از زنا رو انجام میدیم و خودمون رو پاک میبینیم.

    گر می نخوری طعنه مزن مستان را --------- بنیاد مکن تو حیله و دستان را
    تو غره بدان مشو که می می نخوری--------- صد لقمه خوری که می غلام است آنرا

  2. کاربر روبرو از پست مفید joker تشکرکرده است .

    joker (سه شنبه 21 دی 89)

  3. #2
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    دیروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    سلام
    وقتی دستمون را در آتش كردیم ،‌بدیهی ترین آن سوزش دست است.
    پس با توجه به فرهنگ ،‌بافت مذهبی ،‌بافت اجتماعی، و باورهای شخصی كه داریم گاهی خطایی از ما سر می زند و باید آن سوزش و رنجش را تحمل كنیم،‌برای این كار هیچ راه نجاتی نیست.

    اما وقتی كه سوختگی ایجاد شد،‌ رهایش نمی كنیم. در كنار رنجی كه می كشیم راهها كاهش آلام را از طریق پزشك دنبال می كنیم.

    نظرات ani در خصوص مراجعه به روانشناس بالینی جهت توجیه و كاهش آلام روانی مورد تاكید هست.

  4. #3
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    دیروز [ 09:52]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,293
    سطح
    100
    Points: 325,293, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    سلام
    از اساس اولیه و زیربنایی مشاوره و ... اصل رازداری و محرمانه بودن اسرار درمانجو هست.
    لذا به هیچ وجه این نگرانی وجود ندارد.
    همچین اگر خیلی حساس هستید. به مركزی كه مراجعه كردید،‌نیاز نیست كه مشخصات خود را تكمیل و دقیق بدهید.
    اینطوری صددرصد خیالتون راحت می شود.

  5. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    200
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    جبران اشتباهات تاوان سختي دارد اما مي توان زندگي را از نو ساخت. شايد به كيفيت اول نباشد اما باز هم مي توان ساخت. بايد خانواده را از اين جريانات با اطلاع نمود. هر چند كه باعث رنجش خاطر خانواده و يا درگيري مي شود اما آنها بهتر مي دانند كه چطور مي توانند مشكل پيش آمده را رفع م رجوع كرده و صلاح خانواده و دختر را در نظر بگيرند.

  6. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 دی 91 [ 21:11]
    تاریخ عضویت
    1387-2-21
    نوشته ها
    338
    امتیاز
    4,957
    سطح
    45
    Points: 4,957, Level: 45
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    277

    تشکرشده 286 در 92 پست

    Rep Power
    52
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    targol جان به نظر من زن و مرد فقط متفاوت هستند،واین تفاوت باعث جذب اون ها میشه .
    چرا عذاب وجدان؟
    اگر خدایی نکرده دختری از راه غیر مشروع این مرحله رو طی کنه ممکنه عذاب وجدان بگیره یا نگیره،و در مقابل اون مرد هم که این کار رو کرده همین طور. پس یه جورایی بازم این استرس ممکنه برای هر دو به وجود بیاد
    [align=justify][align=center]
    [size=large]عشق یکسان ناز درویش و توانگر میکشد
    این ترازو سنگ و گوهر را برابر می کشد[/size][/align]
    [/align]

  7. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 04 آذر 90 [ 02:02]
    تاریخ عضویت
    1387-3-24
    نوشته ها
    354
    امتیاز
    5,029
    سطح
    45
    Points: 5,029, Level: 45
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 121
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    325

    تشکرشده 334 در 122 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    به نظر من بکارت ذهن یک دختر مهم تر از بکارت جسمشه. اگر دختری درگیری عاطفی قبلی داشته باشه و هنوز در فکر اون رابطه باشه در مقایسه با کسی که پرده بکارت نداره، گزینه ی مناسبی برای ازدواج نیست.

  8. #7
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    اطلاعات کاملتر در رابطه با بکارت....لینک زیر
    همه چیز درباره بکارت
    سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
    _____________________________

    مجله علم ورزش

  9. #8
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط کاترین

    داری میبینی که پسرا دارن راحت میگن که این دخترا رو فقط به خاطر سکس میخوان؟حتما نمیخوای بگی که این هم حرف قشنگ و باارزشی است
    سلام خدمت خانومها ودختر خانومهای محترم.
    دوستان تا اونجا که بنده در این تالار فعالیت داشتم .کسی رو ندیدم که همچین نوشته ای رو بنویسه غیر از یکی دو مورد اون هم در این تایپک.
    این گفته هم نمیگم صحت نداره ولی نه با آن صراحت که ایشون نوشتن.هم در جنس پسر و هم دختر هستند کسانی که مقصودشون همینه.
    خیلی ببخشید , این نکته رو هم اضافه میکنم که دختر تا میل باطنی به این امر نداشته باشد هیچ گاه تن به این رابطه نمیدهدو به فقط پسر توجه نمیکند.پس خود دختر هم در این, فقط ؛پسر؛ خیلی مقصر میباشد.

    دنیای ما نه سیاه مطلق است ونه سفید مطلق بلکه خاکستری است.
    پاینده باشید در پناه حق
    سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
    _____________________________

    مجله علم ورزش

  10. #9
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,799
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,164 در 2,192 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط aliroshan

    دخترها توجه داشته باشند که در این گونه موارد حالا خوب یا بد 99/9% پسرها خاموش فکر هستند.
    حتی آنهایی که بسیار مدعی هستند پای عمل میدان را به یک بهانه ای خالی می کنند.:P
    پس بهتر دخترها این ارزش خود را فقط به صاحبش بدهند.(شوهر)و آن را به راحتی به دست یاغیان و نیرنگ بازان ندهند.

    درود دوست گرامی .کاملا"با نوشتار شما موافقم .
    ارزشهای هر انسان بیانگر وجود وماهیت او هستند.و ارزش هر انسان به ارزشهای اوست.
    سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
    _____________________________

    مجله علم ورزش

  11. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 دی 88 [ 17:51]
    تاریخ عضویت
    1387-7-24
    نوشته ها
    73
    امتیاز
    4,285
    سطح
    41
    Points: 4,285, Level: 41
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 17 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: اهمیت بکارت چیست؟

    چرا همیشه باید این عذاب وجدان را خانم ها بگیرن ؟
    چرا این عذاب وجدان شامل پسرا نمیشه؟
    چرا همه حساسیت ها روی خانم ها هست؟
    من واقعا دلیل این همه فرق را نمی فهمم .
    اگر شما میدونید بگید دلیلش را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. کاربر روبرو از پست مفید targol تشکرکرده است .

    targol (چهارشنبه 03 خرداد 91)


 
صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. راههای ایجاد کسب آرامش و مدیریت در بحران فعلی زندگیم چیست؟
    توسط پژمان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 فروردین 94, 01:13
  2. 1 مقدمه:انسان کیست؟! انسانیت چیست؟!
    توسط مدیرهمدردی در انجمن منحصر به فرد بودن انسان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اردیبهشت 90, 05:24
  3. نجار زندگیت کیست؟!!
    توسط طاهره در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 اسفند 87, 02:40
  4. +اهمیت بکارت چیست؟
    توسط joker در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 79
    آخرين نوشته: سه شنبه 29 بهمن 87, 13:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.