گاهی باید از یک "موقعیت" یا "رفتار" دور شد، تا بفهمیم چرا "اشتباه" بوده.
فکر می کنم با ادامه دادن به این رویه (توقف فکر و ...) کم کم عمق سطحی بودنش زیاد می شه. و وقتی به اندازه کافی زیاد شد، اون موقع خواهی فهمید و متقاعد خواهی شد دلیل اصلی بی توقعی چیست....
البته این نظر منه.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)