[align=justify]سلام
نوشته اصلی توسط سارا بانو
تحول نتیجه ی تهوعه.
من این حالت رو خیلی تجربه کردم. می شه گفت هر تغییر پایداری که موفق شدم در خودم ایجاد کنم، نتیجه ی لحظاتی بوده که با همه ی وجودم از آنچه بودم ناراضی بودم.
و فکر می کنم انسان همیشه مدیون این لحظات سخته، لحظاتی که انرژی و انگیزه حرکت رو درش تولید می کنند.
سارا من فکر می کنم حالا که به اینجا رسیدی و این همه میل به تغییر درت ایجاد شده، احتمال موفقیتت خیلی زیاد هست.
اما برای رسیدن به موفقیت قطعی:
هیچوقت مورچه ها رو فراموش نکن.
اگه صد بار زمین خوردی، صد و یک بار پاشو.
می دونم بار تو خیلی سنگین تر از بار یه مورچه ست، اما هدفت اونقدر زیبا و خواستنی هست که ارزش استقامت رو داشته باشه.
موفق باشی.[/align]








پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)