به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 110

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 12 اردیبهشت 90 [ 19:26]
    تاریخ عضویت
    1389-7-22
    نوشته ها
    56
    امتیاز
    1,830
    سطح
    25
    Points: 1,830, Level: 25
    Level completed: 30%, Points required for next Level: 70
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    117

    تشکرشده 116 در 48 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کارم درست بوده یا ....؟؟؟؟؟؟؟

    مطمئن باش ..وخاطرت جمع...که دختر مورد علاقت نه بی خیاله نه بی احساس نه منفعل.
    ومطمئن باش به شما فکر میکنه وشما تو ذهنش هستی، حال به هر دلیل فعلا ترجیح میده تو این مدت کمی صبر کنه وهمه چی رو موکول کنه به روز خواستگاری .شما هم اینقدر بیتاب نباش .از این 2ماه یه مقدارش که گذشته، بقیه ش هم مثل برق وباد میگذره شما هم سعی کن تو این مدت زیاد بیکار نشینی وخودت رو برای روز خواستگاری آماده کن .
    اگه تونستی«« کتاب گلبرگ زندگی »»نوشته حجت الاسلام دهنوی ، مال انتشارات خادم الرضا ««شهر قم »» رو بگیر وبخون خیلی کاربردی وقابل استفاده س ومناسب دختر ها وپسرهایی که قصد ازدواج دارن .
    جمعه شبها شبکه آموزش یه برنامه داره به اسم ««مشق عشق »» (ساعت دقیقش یادم نیست ) اگه تونستی این برنامه رو هم نگاه کن ،برنامه خوبیه .
    خداوند در سوره بقره میفرمایند :
    واستعینو بالصبر والصلوه
    با نماز وصبر از خداوند کمک بخواهید.
    از خدا بخواه ، بهت کمک میکنه. امروز هم که روز عرفه اس ،دعا تواین روز خیلی توصیه شده ، اگه دعا کردی من رو هم دعا کن که برای من هم هر چی خیره همون پیش بیاد.البته این حرف های من، زیره به کرمان بردنه ، شما خودت اهل مطالعه هستی واینارو بهتر از من میدونی فقط چند تا توصیه خواهرانه بود ،گفتم شاید کمکت کنه .
    موفق باشی.
    اگه خوستی باهاش حرف بزنی ، بذار تو راه دانشگا ه که دیدیش حرفات رو باهاش بزن و ببین که اجازه میده گهگاهی باهاش در تماس باشی؟

  2. 2 کاربر از پست مفید **leili** تشکرکرده اند .

    **leili** (دوشنبه 01 آذر 89)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با دختری که از طریق چت آشنا بشی میشه ازدواج کرد؟؟؟؟؟؟؟
    توسط محمد هم دل در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 شهریور 93, 17:00
  2. با رفتارهای زشت و نسنجیده خانواده ام با شوهرم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟
    توسط nosh nosh در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 خرداد 92, 01:18
  3. جه راهی بهتره ؟؟؟؟؟؟؟
    توسط m60 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 26 اسفند 88, 14:39
  4. تو رو خدا راهنمائيم كنين نمي دونم كارم درست بود يا نه؟؟؟؟؟؟؟
    توسط پردرد در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 فروردین 88, 14:33
  5. +چطوری بفهمم دست بزن داره یا فقط شوخیه؟؟؟؟؟؟؟
    توسط sogol93 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 مهر 87, 21:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.