مرد باش و حرف واقعیت رو بزن. آدم های ضعیف برای فرار کردن از موقعیت های سخت دست به دامن دروغ و بهانه جویی می شن.
اصلا بهش دروغ نگو و بهونه نیار. چه بسا اگه شما به دروغ بهش بگی مشکل سر تفاوت سنیه، کلییییییی تلاش بکنه که عقاید شما رو تغییر بده در این زمینه و .....
بازی نکن. راستش رو بگو.
و البته قبول هم بکن که اشتباه کردی. کسی رو علاقه مند کردی و بعد خودت رو کشیدی کنار....








علاقه مندی ها (Bookmarks)